Jump to content

Minkälainen Stingerien vaimennin osa on?

Recommended Posts

Posted

Sitä villaa ei sit oo tossa mitenkää ylettömästi niinku kuvakin jo kertoo. Itsellä 2kpl noita odottelemassa asennusta 3" rosteriputken sisään.

Posted

Muistaakseni asennusohjees oli vaa et ruuvil tai heppaamalla kii tosta renkaasta mikä kuvassa näkyy. En sen enempää tiedä miten toi alkuputki mekaanisesti uppoaa varsinaiseen stingeriin mut siihenhän se on suunniteltu.

Guest ropes
Posted

Saako tuota stingeriä käyttää normaali katuajossa..?

Ajattelin vaan kysästä ihan mielenkiinnoon vuoksi..

Guest Raggare
Posted

paljos se o pitkä, kun takaylityshän kai mitataan akselin keskipisteestä ja metrin sais olla tai punasella lipulla 2m :D

Posted

Mulle sanoi joskus katsastussetä, että pakari ei saa tulla korin / puskurin ulkopuolelle. Sitten suostui hyväksymään, kun tein käärmeenpesän ja Stingerin väliin 90 asteen kulman vasemmalle..

Posted

saa tulla nykyään ulkopuolelle,mutta mulle mussutti että jalankulkija voi/saattaa polttaa jalkansa tuossa putkessa. tosin kysyin montako risteystä lappeenrannassa on jossa jalankulkija kulkee kahden auton välistä tien yli....

Posted

heh ei ole paikoillaan....edellämainituista syistä.... äänet ei ole pahat vaimenninpatruuna paikoillaan,jopa sivistyneemmät ku vwsport vaimentajassa.

Posted

Juu on ne muillekki sanoneet tosta et jalankulkija voi polttaa näppinsä.. mut kuka oikeesti käskee sivullisten mennä hiplaamaan sun autoasi?

Posted

Mulla oli vielä viimekesänä rantakirpussa stingeri ja kun kävin kysymässä katsastuksessa etukäteen kuvan kanssa että onko laillinen, niin nauroi ettei varmana hyväksy. Sanoi ettei saa tuottaa vaaraa, kun ihmettelin mitä vaaraa se nyt tuottaa, niin sanoi että joku voi polttaa siihen nenänsä.

Nyt on vaihdettu tuplaputket ja äänetkin saatu hiljaisemmaksi.