Guest komppa Posted May 8, 2007 Share Posted May 8, 2007 Tuplien asennuksesta ( 2 x DRLA 36 ) koitunut "ongelma"... Eli: Kone pelaa Ok, suuttimien vaihtoa vielä ja se puoli onkin kunnossa. Lambda-anturit vielä paikoilleen, niin saa seokset kuntoon molemmin puolin. Ja sit mennään... =) Mutta: Jarrut kuin kiveä, eli alipaine puuttuu jarrutehostajaan... Mistäs kannattais näin tuplilla ottaa? Eli miten olette homman hoitaneet??? Keskikaasarilla tuli kaasarin alta, jotenka oli helppo paikka, mut... Kaasareilta kun vetäis jokasesta torvesta yhteen, niin riittääkö? Vähän epäselvästi asia taas tuli ilmaistua, mutta kait se siitä... Quote Link to comment
Racing Posted May 8, 2007 Share Posted May 8, 2007 Itse suunnittelin joskus samaa palliksen ja tarkoitus oli tehdä kaasareiden alle molempiin imusarjoihin alipaineliitännät ja ne T-haaralla toisiinsa ja siitä väliltä putki T-haaralla tehostimen putkeen. Quote Link to comment
Fileas Posted May 8, 2007 Share Posted May 8, 2007 dsl autosta alipainepumppu? pögötti 405 tms. Quote Link to comment
Guest komppa Posted May 9, 2007 Share Posted May 9, 2007 Mihin tollainen alipainepumppu laitetaan? Olisko jollain jotain kuvaa/dataa asiasta? Kysyy epätietoinen volkkarityyppi työmaalta... = ) Quote Link to comment
Guest metyme Posted May 9, 2007 Share Posted May 9, 2007 Kysymys? Mitä hyötyä on lamda-anturista kun on DellOrtot? Quote Link to comment
DWL_Puavo Posted May 9, 2007 Share Posted May 9, 2007 Saa seokset kohdalleen? Nimim. tänään lambda kiinni koneeseen jossa 2x45delssit. Paavo @ www.dwl.fi Quote Link to comment
tmm Posted May 9, 2007 Share Posted May 9, 2007 Googlella varmaan selviäis hetkessä mutta kun on niin laiska... Millä sitä lambdaa sitten luetaan? Quote Link to comment
-MITO- Posted May 9, 2007 Share Posted May 9, 2007 http://www.lautamakimotorsport.fi/seosmittarit.htm Quote Link to comment
Guest Posted May 9, 2007 Share Posted May 9, 2007 Alipainepumppuja taitaa löytyä myös joistain turbovehkeistä. Pumppu asennetaan kuten esim laturi eli käyttövoima tulee kampiakselilta. Tosin letkut imusarjoihin kuulostaa huomattavasti fiksummalta tavalta tässä tapauksessa. Quote Link to comment
Guest komppa Posted May 9, 2007 Share Posted May 9, 2007 Itse suunnittelin joskus samaa palliksen ja tarkoitus oli tehdä kaasareiden alle molempiin imusarjoihin alipaineliitännät ja ne T-haaralla toisiinsa ja siitä väliltä putki T-haaralla tehostimen putkeen. Elikkä... Tein juuri näin ja pelaa. Hyvä homma! Kyöstille ISO KIITOS VINKISTÄ!!! Kaasarit alkaa muutenkin jo kohtapuoliin olla säädöissään, eli tyhjäkäyntipiiri kunnossa ja keskialuekin alkaa olemaan jo hanskassa. Suuttimia tuli pari vaihdettua, ennen kuin löyty oikeet. Nyt kun saa lambdan, niin pääsee säätämään noi ihan oikeesti kohdilleen. Yks tuttu suositteli vems:in paketin hommaamista. On laajakaistalambda. Mitäs kokemuksia palstalaisilla on??? Quote Link to comment
Guest veewee Posted May 9, 2007 Share Posted May 9, 2007 Itse tilasin tuolta fmi 1.4:n lämmitettävällä anturilla ja siihen jatkojohdon niin riittää kojelautaan asti tuo mittari. Hyvin on toiminut ja konetta helppo säätää tuon perusteella Quote Link to comment
Mika Heikola Posted May 10, 2007 Share Posted May 10, 2007 Laajakaistan etu verrattuna tavalliseen on mielestäni vain tiedon keruun mahdollisuus. Jos tykkää jälkikäteen ihmetellä tietsikasta missä sitä mentiinkään. Tavallinenkin lambdakin näyttää tuskallisen hyvin kuinka pielessä ne säädöt on. Käytetty laajakaista tulossa tarpeettomana myyntiin. Tsekkaa myyntipalsta myöhemmin tänään. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.