Jump to content

SF1 kansi kysymyksiä ja parannus ehdotuksia


Guest fgronlun

Recommended Posts

Guest fgronlun

Olis aikomus tilata tuollaset SF1 kannet.

Lukemani perusteella näissä olis huono tuo jähdytys ominaisuus. Toimi ok stripillä mutta pidemässä katuajellussa tahtoo lämmetä...?

 

Miten tuota jähdytystä voi lähtee parantelemaan ilman että muuttaa vesi jähd??

 

Mitä siis pitää näille kansille tehdä ku ne paketista ottaa?

Onko jotain mihin kannattaa kiinnittää erityisen huomiota?

 

Jos jollain olis hyviä vinkkejä niin tänne tai mulle vaan tulemaan..

Link to comment
Guest Ranne

Tuosta lämpenemisestä enemmän jahka saan jostain aikaa tehdä tuon oman koneen loppuun, pienestä kiinni. About kuukauden sisään pitäis nyt kyl mennä. Tosin ittellä toi deutsin puhallinhässäkkä.

 

Venat 44/38. Jääskeläisellä käväisseet.

 

imu virtaa 14mm nostolla 227hv ja pako 14mm 180hv.

Link to comment
Guest Forsbacka

...vai saako? Jos jäähdytysrivan materiaalipaksuus on kovin pieni, niin reijän paikalta poistuu enemmän pinta-alaa, kuin mitä reijän "seinämissä" tulee uutta.

Link to comment
Guest fgronlun

Miten tämä öljyruisku mistä olen joskus kuullu? Onko tällä vaikutusta jähdytykseen vai onko se enemmänkin tarkotettu venttiili koneistuksen "rasvaamiseen".

 

Osaako joku sanoa minkä valmistajan venttiilit näissä on?

Link to comment

SF2 ja SF1 suurinpiirtein samanverran jäähdytystä. SF2 kadullakin hyvät kuha puristus järkevästi ja hihnapyörät vakio kokoa jolloin sitä jäähytysilmaaki pumppaa kunnolla normia maantienopeuksilla 3000-5000rpm välillä. Compit = SF1 samantyyppiset kanaviltaan jäähdytysrivoiltaan mutta venakoppa homma paree Compeissa.

Compeissa siis vähemmän jäähytysripoja kun SF1 siis sama juttu kun meillä AngleFloussa vähäinen määrä jäähytysripoja. SF2 ja Streeteissä taitaa olla saman verran jäähytysripoja?

 

Tossa on ne jollaisilla jäähtyy ja kulkua. Valmiit kannet on aina valmiit kannet. Maksaa mutta on valmiit ja kunnolla tehdyt maksaakin

 

http://www.jpmotorsport.se/e/ms230.htm

 

044 magnum plussat huippuviilarin kautta 44-46 imulla ja 38 pakolla niin tulee virtausta ja toimivuutta sekä kulkua kadulle ja jäähtyy. Edullinen kokonaisuus ( maksaaa yhteensä viilattuna uudet varmaan senverran ku pelkät viimeistelemättömät aihiot kisakannet )

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...