Guest fgronlun Posted May 17, 2007 Share Posted May 17, 2007 Olis aikomus tilata tuollaset SF1 kannet. Lukemani perusteella näissä olis huono tuo jähdytys ominaisuus. Toimi ok stripillä mutta pidemässä katuajellussa tahtoo lämmetä...? Miten tuota jähdytystä voi lähtee parantelemaan ilman että muuttaa vesi jähd?? Mitä siis pitää näille kansille tehdä ku ne paketista ottaa? Onko jotain mihin kannattaa kiinnittää erityisen huomiota? Jos jollain olis hyviä vinkkejä niin tänne tai mulle vaan tulemaan.. Quote Link to comment
Guest Ranne Posted May 17, 2007 Share Posted May 17, 2007 Tuosta lämpenemisestä enemmän jahka saan jostain aikaa tehdä tuon oman koneen loppuun, pienestä kiinni. About kuukauden sisään pitäis nyt kyl mennä. Tosin ittellä toi deutsin puhallinhässäkkä. Venat 44/38. Jääskeläisellä käväisseet. imu virtaa 14mm nostolla 227hv ja pako 14mm 180hv. Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted May 18, 2007 Share Posted May 18, 2007 Poraa 3-4mm terällä jäähdytysrivat seulaksi. Saat aika paljon enemmän jäähtyttävää pinta-alaa... Quote Link to comment
Guest Forsbacka Posted May 18, 2007 Share Posted May 18, 2007 ...vai saako? Jos jäähdytysrivan materiaalipaksuus on kovin pieni, niin reijän paikalta poistuu enemmän pinta-alaa, kuin mitä reijän "seinämissä" tulee uutta. Quote Link to comment
Guest fgronlun Posted May 18, 2007 Share Posted May 18, 2007 Miten tämä öljyruisku mistä olen joskus kuullu? Onko tällä vaikutusta jähdytykseen vai onko se enemmänkin tarkotettu venttiili koneistuksen "rasvaamiseen". Osaako joku sanoa minkä valmistajan venttiilit näissä on? Quote Link to comment
mikan Posted May 22, 2007 Share Posted May 22, 2007 Oliskohan pinnoitteista apua? http://www.roadmachine.fi/procoat.html t. Mika Quote Link to comment
Per Jernström Posted May 22, 2007 Share Posted May 22, 2007 SF-2 kannet, missä on pienemmät kanavat, saattavat olla paremmat aihiot kadulle. Pienemmät kanavat antavat enemmän vapautta kanavien muotoilussa. Hieman aihetta sivuten, miten noi Comp Elliminatorit ovat verrattuna SF 1/2 kansiin? Aika samanlaisilta näyttää, paitsi venttiilikopat. Quote Link to comment
Jarmo Lummi Posted May 25, 2007 Share Posted May 25, 2007 SF2 ja SF1 suurinpiirtein samanverran jäähdytystä. SF2 kadullakin hyvät kuha puristus järkevästi ja hihnapyörät vakio kokoa jolloin sitä jäähytysilmaaki pumppaa kunnolla normia maantienopeuksilla 3000-5000rpm välillä. Compit = SF1 samantyyppiset kanaviltaan jäähdytysrivoiltaan mutta venakoppa homma paree Compeissa. Compeissa siis vähemmän jäähytysripoja kun SF1 siis sama juttu kun meillä AngleFloussa vähäinen määrä jäähytysripoja. SF2 ja Streeteissä taitaa olla saman verran jäähytysripoja? Tossa on ne jollaisilla jäähtyy ja kulkua. Valmiit kannet on aina valmiit kannet. Maksaa mutta on valmiit ja kunnolla tehdyt maksaakin http://www.jpmotorsport.se/e/ms230.htm 044 magnum plussat huippuviilarin kautta 44-46 imulla ja 38 pakolla niin tulee virtausta ja toimivuutta sekä kulkua kadulle ja jäähtyy. Edullinen kokonaisuus ( maksaaa yhteensä viilattuna uudet varmaan senverran ku pelkät viimeistelemättömät aihiot kisakannet ) Quote Link to comment
henryf Posted May 25, 2007 Share Posted May 25, 2007 Mulla ainakin Compeissa on 1 jäähdytysripa vähemmän kuin SF1:ssä. t: Henry Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.