sebulba Posted June 5, 2007 Share Posted June 5, 2007 moi, etsiskelen siis todella lyhkäsiä iskareita taakse. Tosi lyhkäsiä siksi että auto on alunperin ollut sammakkoiskareilla ja nyt putki-iskareilla VWn aikoinaan toimittamalla muunnossarjalla. lenkki-lenkki. Tuleeko hahmoille mieleen nykyautoa jossa ois oikein lyhkäset? seb. Quote Link to comment
Guest JuMuS Posted June 5, 2007 Share Posted June 5, 2007 Käviskö jotkut peräkärryn iskarit? Niitä on ainakin olemassa jotain tosi lyhyitä, jopa 20cm mittaisia? Hintakaan ei päätä huimaa. Vaimennustehot voi noissa sitten olla mitä vaan... Quote Link to comment
nalleolut Posted June 5, 2007 Share Posted June 5, 2007 saab 96sen etuiskarit ovat todella lyhyet lenkki-lenkki tyyppiset. Quote Link to comment
DOODAH Posted June 5, 2007 Share Posted June 5, 2007 tämmösellä menee normi ovaali iskariki. Quote Link to comment
Guest Ranne Posted June 5, 2007 Share Posted June 5, 2007 Entäpä mistä lyhkäiset iskarit eteen olkatappikeulaan? Quote Link to comment
Guest koivi Posted June 6, 2007 Share Posted June 6, 2007 240 sarjan volvon taka iskarit käy suoraan kuplaan.itelä esim.70kuplassa,takana 240 volvon ja edessä opel kadett c. Quote Link to comment
ars Posted June 6, 2007 Share Posted June 6, 2007 Oli juttua tuossa osto threadissäkin jo: olkatappiseen käy myös Nissan Vanette, Motonet osanumero 44-3187, sopii kuulemma ilman säätämistä ja toimii hyvin. Itsellä motonetistä hommatut perävaunuiskarit edessä ja takana. Edessä piti alalenkin metalliholkki ottaa pois, jotta meni paikalleen. Se kumi istuu hyvin suoraan siihen tappiin. Noissa kadetin iskareissahan ei ole lenkkiä molemmissa päissä? Quote Link to comment
Guest Posted June 6, 2007 Share Posted June 6, 2007 Itsellä motonetistä hommatut perävaunuiskarit edessä ja takana. Edessä piti alalenkin metalliholkki ottaa pois, jotta meni paikalleen. Se kumi istuu hyvin suoraan siihen tappiin. Kun oot ottanu sen teräsholkin kumipuslan sisältä veks, niin mitä vasten kiristät mutterin? Ja jos et kiristä, millä lukitsen sen? Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted June 6, 2007 Share Posted June 6, 2007 Asiasta kukkaruukkuun; Ootteko mistään löytäny iskarin lenkin kumeja irrallisena? Ei viittis oikeen ostaa mitään halpis iskareita ihan pelkkien kumien takia. Quote Link to comment
Guest JuMuS Posted June 6, 2007 Share Posted June 6, 2007 Asiasta kukkaruukkuun; Ootteko mistään löytäny iskarin lenkin kumeja irrallisena? Ei viittis oikeen ostaa mitään halpis iskareita ihan pelkkien kumien takia. Etolassa olen noita nähnyt. Tosin hintaa niillä taitaa olla halpojen iskareiden verran. Quote Link to comment
-tipi- Posted June 6, 2007 Share Posted June 6, 2007 Edessä piti alalenkin metalliholkki ottaa pois, jotta meni paikalleen. Se kumi istuu hyvin suoraan siihen tappiin. Ettei ois edellisen iskarin holkki ruostunu pultin päälle? Quote Link to comment
Guest Posted June 6, 2007 Share Posted June 6, 2007 Asiasta kukkaruukkuun; Ootteko mistään löytäny iskarin lenkin kumeja irrallisena? Ei viittis oikeen ostaa mitään halpis iskareita ihan pelkkien kumien takia. http://hmr.bittikeskus.com/nippelit/index.php Tuolta. Tolta kundilta löytyy mitä vaan. On se tyyppi joka myy kaikkea ihme kikkaretta kaikilla rompepäivillä. Quote Link to comment
ars Posted June 6, 2007 Share Posted June 6, 2007 Kun oot ottanu sen teräsholkin kumipuslan sisältä veks, niin mitä vasten kiristät mutterin? Ja jos et kiristä, millä lukitsen sen? Tarpeeks isolla prikalla. Ei se kumi periksi anna, kun litistyy sen verran reunoille ettei se iskari pois siitä päältä luiskahda. Jos varman päälle pelaa niin voihan isolla prikalla tukea siihen holkin ulkoreunaan saakka. Pientä "nitinää" saattaa pitää kun haluaa pyöriä siinä ympyrää, mutta liikevara on ainakin mulla sen verran vähäinen muutenkin ettei vaikuta juurikaan. Tuolla systeemillä oli edellinenkin omistaja laittanut, enkä huomannut parin vuoden aikana ajossa mitään. Jos pääsee pois luiskahtamaan, niin siellä vaikuttaa sitten jo muutenkin sen verran suuret sivuttaisvoimat, että alkais jo muutenkin huolestuttamaan :) Quote Link to comment
ars Posted June 6, 2007 Share Posted June 6, 2007 Ettei ois edellisen iskarin holkki ruostunu pultin päälle? Näin minäkin aluksi epäilin, mutta puhdas ja kiinteä oli. Kuvia ym pläräämällä totesin että ei siitä enempää kuulu lähteäkään pois. Se kierreosahan kuuluu olla hiukan kapeampi kuin itse holkin reikää varten oleva tappi? Quote Link to comment
-tipi- Posted June 6, 2007 Share Posted June 6, 2007 Ø12mm taitaa olla ainakin pallonivelisissä, jotta aikas pieni holkki iskarissa on ollut jos on pitänyt poistaa? Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted June 6, 2007 Share Posted June 6, 2007 Yllätyksekseni löyty ihan autotarvikkeesta iskarin kumeja. Kaks osasia kumeja ja ilman holkkia, mutta ei maksanukaan kun 50 senttiä kappale. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.