Jump to content

tuplakaasari ongelmia..


Guest mäksä

Recommended Posts

Guest mäksä

eli kyseessä dellorton 40 vaakat ja rauhallisesti kaasuttamalla pelittää hienosti muttaku vääntää urut auki nii rökeltää ensin ja sit vasta orkesteri herää..eli käsittääkseni saa liikaa? oon seos ruuveja avannu ringin mut ei.suuttimet oli muistaakseni 160 ja 85.

Link to comment

Aika huumoripohjalta alkaa arvuuttelemaan sen enempää ilman että tietää moottorin kokoa, kansia+imusarjoja, nokkaa, nykyisiä sisäkurkkuja+suutinputkia, ja moottorin merkkiä ja mallia noiden suutinarvojen perusteella.

 

Saat VARMASTI paremmin vastauksia kun kerrot tarkasti kysymykseen liittyvät oheistiedot jotka ovat oleellisesti liitoksissa suutinkoon ja säätöjen määrittämiseen.

 

Kertomasi suutinkoot voisivat olla lähellä totuutta jossakin reippaasti yli kaksilitraisessa moottorissa, siltikin tyhjäkäyntisuuttimet kuulostavat rajuilta.

Link to comment

Eikös se seos vaan rikastu kun ruuveja avaa? Samaa probleemaa mulla, seosruuvit oli 6,5 rinkiä auki ja nyt on 4, toimii jo paljon paremmin kun ennen vaikkakin vähä mustaa sauhua tulee viä. Ei kyllä tohdi enempää säätää kun ei noista tiedä, venat palaa ja männät sulaa tai ainakin isot pojat niin sanoo. Kaasarina mulla tosin on vain 1xdellorto drla 45.

Ratsastan topicilla ja kysäsen, että mikä virka tossa kaasarissa on Bypass-ruuveilla?

 

Edit: pystykaasari, liekkö eroa si säätötouhuis..

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...