Guest veewee Posted August 26, 2007 Posted August 26, 2007 Missä olisi semmoinen kaveri/yritys, joka porttaisi mun kannet talven aikana. Ilmoita vaikka yv:nä, jos et halua tietoja tänne. Quote
UltraVW Posted August 26, 2007 Posted August 26, 2007 Hap racing, mulle teki ainakin hyv't kannet olen tyytyvnen http://personal.inet.fi/kilpailu/racing/index.html Quote
Guest Posted August 27, 2007 Posted August 27, 2007 Kansiset Oy, heppu osaa asiansa ja laitteet on keskimaaraista konepajaa paremmat. Keskittyy VAIN kansitoihin, ja osaa kuplankin kansia viilata. Ma olen siella teettanyt isompia ja pienempia toita. Quote
Guest Keiteleen Kone Posted August 27, 2007 Posted August 27, 2007 Eräs "tuntematon" kansirakentaja "viritti" uudet 042 kannet ja oli luvannut niiden virtaavan 175 hp. Katselin niitä yhden minuutin ajan ja totesin niiden virtaavan n.120 hp. Laitoin yhden kannen virtauspenkkiin ja sain mittaustulokseksi 119 hp. 10 minuutin korjaustöiden jälkeen sain kannen virtaamaan 139 hp. Muutaman tunnin muutostöiden jälkeen mittaustulokseksi olisi muodostunut n. 160 hp. Imuventtiilin koko oli 40 mm. ja vastaavanlaisen uuden kannen virtausmääräksi olen saanut yhdessä Jokkis-autoon rakentamissani kansissa 180 hp. ja virtausarvot olivat hyvät heti 2mm. venttiilin nostosta alkaen. Quote
Guest Toheltaja Posted August 27, 2007 Posted August 27, 2007 Moottorikoneistamo T & H Aaltonen, Vanha Lahdentie, Mäntsälä. Tuolla kuplapajakin koneistuksensa teettää. Aikataulut usein myyty piiiiitkälle eteenpäin, mutta jos ei päivän päälle kiire ole, niin hintansa väärti. Quote
NordBling Posted August 27, 2007 Posted August 27, 2007 En tiedä tekeekö (ehtiikö tekemään) volkkareihin mitään, mut f-ryhmän pikkuluokissa tää on ykkösmies (mun mielipide) http://www.speedfactory.fi/paasivu.htm Quote
Guest veewee Posted August 27, 2007 Posted August 27, 2007 Kiitti vinkeistä. Eiköhän ens talvena noista joku ehdi tekemään. Quote
Guest Toheltaja Posted August 28, 2007 Posted August 28, 2007 Mattilan kansille kans nostan hattua. Hintaa tosin on, mutta sen arvoista. Quote
Jope Posted August 29, 2007 Posted August 29, 2007 Mitähän tollasten virikansien teko vakioista mahtaa kustantaa? Quote
Guest Posted August 29, 2007 Posted August 29, 2007 Senverta paljon ettei heikoista vakioista paljoo kannata teettaa. Ostaa siedettavat isovenakannet ja teettaa niista. Pari vuotta sitten ostin uudet 40x35.5 kannet luokkaa 600e pari, ja muutoksiin meni about saman verran. (sisaltaa virtausmittaukset). Imupuolelle isoja muutoksia, pienta pakopuolen hierontaa, jonkin verran venatoita, ja aika paksu siivu plaanattiin palotiloista. Saastin paljon rahaa kun itse muotoilin palotilat ja venttiililautaset ja siivosin paikkoja sielta taalta. Noista mitattiin 165hp 12mm nostolla, mulle tosin tuli nostoa 14mm. jostain syysta eivat mitanneet isommilla nostoilla, vaikka kayra naytti selvasti olevan potentiaalia viela parantaa virtausta. Tama on muistinvaraista tietoa, toivottavasti muistin oikein. Quote
P_Valtonen Posted August 31, 2007 Posted August 31, 2007 www.streetturbo.fi Hintataso menee käytettyjen tuntien mukaan. Mukaan tulee SF penkki kloonista virtauspaperit Jääskeläinen tekee myös pelkkiä kansien testauksia (eikä ole allerginen H2O osille) Quote
Tomppa Posted August 31, 2007 Posted August 31, 2007 Tai myyt nykyiset kantesi ja hommaat valmiiksi portatut ;) http://www.aircooled.fi/shop/index.php?categoryID=320 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.