metake Posted September 23, 2007 Share Posted September 23, 2007 Mitenkäs hemmot on toteuttanut imusarjaan asennuksen noille 36 idf:lle, kun ei taida 36mm imusarjoja löytyä ja jos suoraan pulttaa 40 mm:een niin jää vähän ikävä porras imusarjan ja kaasarin kohdalle. Itse ajattelin välilaippaa jossa olisi kartio reikä 36 => 40, mutta mikä olisi laipalle sopiva paksuus, 10mm? Muita ehdotuksia? Quote Link to comment
ozone Posted September 24, 2007 Share Posted September 24, 2007 Haitanneeko tuo jos imusarjan reikä on suurempi kuin kaasarin? Eipähän seos pääse niin helposti "takaisinpäin" kaasuttimeen. Itse pulttaisin suoraan imusarjaan kiinni ilman mitään laippoja. Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted September 24, 2007 Share Posted September 24, 2007 näin menty kautta maailman sivun. Teke pyörteen varmasti, mutta parempi se noinpäin ku että laittas 45mm lorkottimet 36mm imusarjalle :D Quote Link to comment
JaakkoS Posted September 24, 2007 Share Posted September 24, 2007 mulla on ollut tän kesän ns. "36mm ajo-kaasarit" 48mm imareissa. ei välilaippoja. ei ongelmia, pl ainoo imareiden liika lämpeeminen. se ei ole edes kaasareiden vika. Quote Link to comment
Guest Posted September 24, 2007 Share Posted September 24, 2007 se on hyva vaan etta on noinpain porras :) Ahtaammalla imusarjalla sais varmaan herkemman alakierrosalueen, (ylarekisterin kustannuksella yleensa) jos sita haluaa, mutta tuskin maksaa vaivaa alkaa etsimaan tai tekemaan mitaan viritelmia. Jan Quote Link to comment
Recommended Posts