Guest Posted October 24, 2007 Share Posted October 24, 2007 Tuleeko katsastaessa hylsy, miten näihin suhtaudutaan? Quote Link to comment
-MITO- Posted October 24, 2007 Share Posted October 24, 2007 Tuskin kiinnostaa jos et rupea konttorilla mainostamaan.. Quote Link to comment
Hebster52 Posted October 24, 2007 Share Posted October 24, 2007 Mieluummin minä käyttäisin tämmöiset: Näyttää ainakin kestävämmiltä... Parhaana vaihtoehtona S/A konversiona olis käyttää 69 ja uudemman kuplan pitkät akselit pidennetyillä lyhyen akselin putkilla. Paras olis Irssittäminen. Nää on vaan mun mielipide.. Quote Link to comment
Guest Posted October 24, 2007 Share Posted October 24, 2007 monasti kuullu etta kuplan akselit ei menis lapi, ei riita "kantavuus"? Tieda sitte mita ne siella kantaa tai mika katsotaan liian heikoksi jan Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted October 24, 2007 Share Posted October 24, 2007 saman vahvuista torvea on molemmat suojaputket, sekä pakun että kuplan. Ei periaatteessa ole eroa muuta ku tossa pyörän päässä. Pakussa tuplalaakerit akselinysälle, kuplassa vaan yks. Quote Link to comment
jori Posted October 24, 2007 Share Posted October 24, 2007 jos junikseen oot noita laittamassa niin käy koittamaan vaan harrastelija myönteiselle konttorille:) Quote Link to comment
Sakke Posted October 24, 2007 Share Posted October 24, 2007 En tiiä valehteleeko silmä vai mitä, mutta saa olla kohtalaisen uloslevittävät vantehet tossa. Quote Link to comment
Guest Posted October 26, 2007 Share Posted October 26, 2007 jep, vanteiden ja renkaiden kanssa tulee helposti ongelmia... Ei se irssittäminen mikään autuaaksi tekevä modaus ole, aikamoinen homma siinäkin! Csp näköjään myy valmiiksi "oikean" pituisia suojaputkia konversioon... Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.