Guest Artturi Posted October 5, 2004 Share Posted October 5, 2004 Eli vaihdoin koneen tonnikolmesatasesta 1680 kuutioiseen jossa 1,5mm madalletut kannet ja yksi tupla weeberi. Ennen ei mitään vikaa, mutta nyt kun ajaa kolmosella tai nelosella(eli kun kone joutuu vääntämään enemmän) niin kone tärisee... missä vika? Voisko olla mahdollista että koneen vääntö on noussut sen verran että pitäis vaihtaa laatikon kumit/kiinnitys uusiin? Quote Link to comment
Racing Posted October 5, 2004 Share Posted October 5, 2004 Laatikon kannatimet loppu tod.näkösesti Quote Link to comment
Guest Sami Lahtimaa Posted October 5, 2004 Share Posted October 5, 2004 Mulla täristi siksi kun oli yksi tulpanjohto irti.... Quote Link to comment
Guest Artturi Posted October 5, 2004 Share Posted October 5, 2004 joo kävi tossa itekki meilessä et jos on vaa kone viel sen verran heikosti säädöiassään... täytynee käydä säätämässä kaasari ja sytkä kunhan saa strobon lainaan Quote Link to comment
Simon Templar Posted October 6, 2004 Share Posted October 6, 2004 Ja venttiilinvälykset kannattaa tarkastaa myös. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.