Jump to content

tyylikäs lähtö


Guest veewee

Recommended Posts

Posted

Mitenkä ollakkaan katselin eilen juuri samaa videota!

 

Voimaa tuntui olevan kuin pienessä kylässä, onneksi ei karannut käsistä!

 

Syö varmaan jotain muuta kuin tämä yksilö?

Guest Rytinä
Posted

Kenen lie, mut hyvin tuntuu poistuvan... Sorry jos vanha

 

Posted

juu mun kuvaama mestari otos, mutta, mistä se on sen kaapannut? pitää vähän tutkasta...silti, loisto poistuminen! pitänee kuvata uutta. ;-)

Posted

Lainattu cal-look.com´sta :

 

Engine

 

* ARPM 3-piece case

* Gene Berg 84mm crank w/ wedgemated flywheel

* 3000lbs clutch

* 5.6" Bugpack rods w/ ARP bolts

* 94mm Wisecos

* HD cylinders w/6 studs

* Pauter Gerotor dry sump

* Engle FK-89

* Magnum gears

* Pauter 1.3 rockers

* Gene Berg 160.000psi pushrods

* C/E heads ported by JP, 44x40 valves, K800 springs and titanium

retainers

* CR 8.8:1

* Holset HX-50 turbo

* 1-3/4" header

* 3-1/2" exhaust with muffler

* RLR black magic disc

* 2000lbs F&S pressure plate

* Dual Audi wastegates

* Air-to-air intercooler

* Motec M800 engine management tuned by RRE

* Deutz fan (quite similar to Porsche)

* 20lbs boost in the street with 98 octane european gasoline

* 22lbs and a more agressive ignition map in the races with 101 octane

race gas.

Tämäkin voi olla jo vanhaa tietoa ?

Posted

Tää on just tätä, näille pätkille on oma osio jota ei vaivauduta käyttämään tai läpi katsomaan ettei näitä vanhoja pantas kymmentä kertaa uudestaan.

Posted
Lainattu cal-look.com´sta :

 

Engine

 

* ARPM 3-piece case

* Gene Berg 84mm crank w/ wedgemated flywheel

* 3000lbs clutch

* 5.6" Bugpack rods w/ ARP bolts

* 94mm Wisecos

* HD cylinders w/6 studs

* Pauter Gerotor dry sump

* Engle FK-89

* Magnum gears

* Pauter 1.3 rockers

* Gene Berg 160.000psi pushrods

* C/E heads ported by JP, 44x40 valves, K800 springs and titanium

retainers

* CR 8.8:1

* Holset HX-50 turbo

* 1-3/4" header

* 3-1/2" exhaust with muffler

* RLR black magic disc

* 2000lbs F&S pressure plate

* Dual Audi wastegates

* Air-to-air intercooler

* Motec M800 engine management tuned by RRE

* Deutz fan (quite similar to Porsche)

* 20lbs boost in the street with 98 octane european gasoline

* 22lbs and a more agressive ignition map in the races with 101 octane

race gas.

Tämäkin voi olla jo vanhaa tietoa ?

 

Toi sudittelupätkä on vuodelta '99, jolloin fläkässä oli old-school Kawell turbosarja imupuolen kaasarilla.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...