Guest veewee Posted November 22, 2007 Posted November 22, 2007 http://www.youtube.com/watch?v=Ljv6EZlB ... re=related Quote
vilkku Posted November 22, 2007 Posted November 22, 2007 Mitenkä ollakkaan katselin eilen juuri samaa videota! Voimaa tuntui olevan kuin pienessä kylässä, onneksi ei karannut käsistä! Syö varmaan jotain muuta kuin tämä yksilö? Quote
Guest Mikal Posted November 22, 2007 Posted November 22, 2007 Kattokaas tää! http://www.youtube.com/watch?v=Arc_gFs_CQ4 Quote
vilkku Posted November 22, 2007 Posted November 22, 2007 Ei haittaa, vaikka keuliikin, jos vaan pysyy käsissä =D http://www.youtube.com/watch?v=GIXw6wHK0Y8 Tässäkin joku 1200? Quote
Masa Posted November 22, 2007 Posted November 22, 2007 Radalla http://www.youtube.com/watch?v=qr7tNZ84hjQ Quote
Guest Rytinä Posted November 22, 2007 Posted November 22, 2007 Kenen lie, mut hyvin tuntuu poistuvan... Sorry jos vanha Quote
mikan Posted November 22, 2007 Posted November 22, 2007 Kenen lie, mut hyvin tuntuu poistuvan... Sorry jos vanha http://www.youtube.com/watch?v=YGBuvc5Y_Ok Mielenkiintoista. Aika moni kyllä tietää auton ja omistajan, mutta ihmettelen vaan että miten tuo germaani on tuon pätkän saanut ja tuonne laittanut. t. Mika Quote
jyrie Posted November 23, 2007 Posted November 23, 2007 juu mun kuvaama mestari otos, mutta, mistä se on sen kaapannut? pitää vähän tutkasta...silti, loisto poistuminen! pitänee kuvata uutta. ;-) Quote
Guest kvaaq Posted November 23, 2007 Posted November 23, 2007 Mitäs tossa OMAssa muuten on pellin alla? Quote
JustinCase Posted November 23, 2007 Posted November 23, 2007 Lainattu cal-look.com´sta : Engine * ARPM 3-piece case * Gene Berg 84mm crank w/ wedgemated flywheel * 3000lbs clutch * 5.6" Bugpack rods w/ ARP bolts * 94mm Wisecos * HD cylinders w/6 studs * Pauter Gerotor dry sump * Engle FK-89 * Magnum gears * Pauter 1.3 rockers * Gene Berg 160.000psi pushrods * C/E heads ported by JP, 44x40 valves, K800 springs and titanium retainers * CR 8.8:1 * Holset HX-50 turbo * 1-3/4" header * 3-1/2" exhaust with muffler * RLR black magic disc * 2000lbs F&S pressure plate * Dual Audi wastegates * Air-to-air intercooler * Motec M800 engine management tuned by RRE * Deutz fan (quite similar to Porsche) * 20lbs boost in the street with 98 octane european gasoline * 22lbs and a more agressive ignition map in the races with 101 octane race gas. Tämäkin voi olla jo vanhaa tietoa ? Quote
pantse1 Posted November 23, 2007 Posted November 23, 2007 Tuossa ois bussimiehille esikuvaa -> http://www.youtube.com/watch?v=J4PRVmGp ... re=related Quote
Marko Posted November 23, 2007 Posted November 23, 2007 Tuossa ois bussimiehille esikuvaa -> Et sitte vanhempaa löytäny :D Quote
Jorrma Posted November 24, 2007 Posted November 24, 2007 Tää on just tätä, näille pätkille on oma osio jota ei vaivauduta käyttämään tai läpi katsomaan ettei näitä vanhoja pantas kymmentä kertaa uudestaan. Quote
Guest Jyrki Posted November 24, 2007 Posted November 24, 2007 Lainattu cal-look.com´sta : Engine * ARPM 3-piece case * Gene Berg 84mm crank w/ wedgemated flywheel * 3000lbs clutch * 5.6" Bugpack rods w/ ARP bolts * 94mm Wisecos * HD cylinders w/6 studs * Pauter Gerotor dry sump * Engle FK-89 * Magnum gears * Pauter 1.3 rockers * Gene Berg 160.000psi pushrods * C/E heads ported by JP, 44x40 valves, K800 springs and titanium retainers * CR 8.8:1 * Holset HX-50 turbo * 1-3/4" header * 3-1/2" exhaust with muffler * RLR black magic disc * 2000lbs F&S pressure plate * Dual Audi wastegates * Air-to-air intercooler * Motec M800 engine management tuned by RRE * Deutz fan (quite similar to Porsche) * 20lbs boost in the street with 98 octane european gasoline * 22lbs and a more agressive ignition map in the races with 101 octane race gas. Tämäkin voi olla jo vanhaa tietoa ? Toi sudittelupätkä on vuodelta '99, jolloin fläkässä oli old-school Kawell turbosarja imupuolen kaasarilla. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.