Jump to content

Ovien/luukkujen irrotus juniksissa/palloissa


Recommended Posts

Onko ovet ja luukut junakeulassa samalla tavalla kuusiokoloruuveilla kiinni kuin pallokeulassa? Paitsi pariovet nyt tieteskin on eri tavalla kuin liukuovi...pitäsi ensi lauantaina käydä purkamassa yhdestä junakeulasta em.osat niin mietin mitä työkaluja tarvii mukaan.

 

Eikä tarvi murehtia, että junis tärvellään. Ollut varmaan 20 vuotta mettästyskoppina ja nyt tuotu mettästä pois. Moottori ja vaihdelaatikko oli tipahtanut kun auto oli piikeillä nostettu ylös mettän laidasta, kun palkit oli katkennu.Ekana oli yritetty saada trukkipiikit kyljestä läpi, mutta tuloksena oli vain puoli metriä sisäänpäin mennyt kylki ja saman verran noussu katto.

 

Ku ei oo varaa kokonaiseen niin ostetaan junakeula sitten pala kerrallaan:)

Link to comment
Guest Toheltaja

eikä pieni lämmityskään huonommaksi aisoita tee, jos siihen on mahdollisuus. Ite oon joskus tehny niin että oon porannu jollain 4-5mm terällä reiän ensin läpi (tällai saa ruuviin vähän lämpöelämistä ensin) sitte lyöntimeisselillä perään vasaran kanssa. Usenmiten lähtee auki, jos ei, niin katkee kivasti kartion kohdalta ja aukee silti.

Link to comment
pitäsi ensi lauantaina käydä purkamassa yhdestä junakeulasta em.osat niin mietin mitä työkaluja tarvii mukaan.

 

Ettet vain olisi menossa samoille apajille, kun mun pitäisi mennä kanssa lauantaina purkamaan yhtä junista josta on kuulemma pohja mätä ja kaikki osat saa kunhan vain vie pois. Taka-akseli on kuulemma matkannut Afrikkaan jo aikaisemmin.

Huomenna aamulla käyn yhdea kastenin hakemassa Tampereen lähistöltä ja sitten tarjottiin vielä katsastettua -56 ambulanssia ilman moottoria Kuusamosta.

 

( Otettu -56 juniksen hinta pois kun näyttää jjs nimimerkki ostaneen ko. laitoksen, niin antaa hänen pitää hinta omana tietonaan)

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...