rockford Posted January 29, 2008 Share Posted January 29, 2008 Pitääkö alennusvaihteisiin laittaa öljy erikseen vai tuleeko sinne vaihdelaatikon kautta tarpeeksi? Entä onko joku saanut laitettua runkopalkin sisään sähköjohtoja, kokeilin kolmella eri jousella ja ei tunnu menevän läpi tai miten ootte sähköjohdot toteuttaneet?? Tarvitaanko vaihtovirtalaturilla olevaan tekniikkaan jännitteensäädin ja mistä asti on pakuissa ollut vaithovirtalaturi. Quote Link to comment
-tipi- Posted January 29, 2008 Share Posted January 29, 2008 Mihin runkotunneliin oot johtoa työntämässä? Vaihtovirtalatureita on kahta mallia, toinen on sisäisellä säätimellä, tästä lähtee vain plussa piuha ja latauksen merkkivalonpiuha. Ulkoisen säätimen vaativassa laturissa on sitten kolminapainen pistoke. Quote Link to comment
Tanhis Posted January 29, 2008 Share Posted January 29, 2008 Alennusvaihteisiin erikseen 0,25l öljyä per puoli. Ja ei tule tarpeeks suojaputkien kautta. Edit muistin väärin Quote Link to comment
Guest TKI Posted January 29, 2008 Share Posted January 29, 2008 Sähköjohdot sain asennettua etu- ja takakotelopalkkien läpi normaalilla 4 mm asennusvaijerilla. Varsinkin etuakselin ylitys teetti töitä, joten ei muuta kun yritystä peliin. Jos sinulla on pohjassa tuplapellit (esim. Sontsa), niin joudut leikkaamaan matkustamotilan lattiaan tai pohjapeltiin aukon asennustyön helpottamiseksi. t. Tero Quote Link to comment
rockford Posted January 29, 2008 Author Share Posted January 29, 2008 Kiitti kaikille vinkeistä, mulla on tosiaan toi tuplapohja mut en enää millään viitteis leikata siihen reikiä :( Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.