P_Valtonen Posted February 3, 2008 Share Posted February 3, 2008 Onko 9-2-2008 Urhopalaveriin tulossa pohjosesta ketään kuka vois koukata Markon kautta Mikkelistä, ja tuoda mulle yhden kuplan kannen Ohkolaan? Annan mielummin 10€ VW hörhölle, kuin rahoitan Matkahuoltoa. *** Sama homma KK-kaupan suuntaan. Kukaan käymässä siellä tulevalla viikolla? Samalla käynnillä pieni paketti mulle Ohkolaan 5€ palkkiolla? *** Kummallakaan tavalla ei tarvitse sekaantua rahaliikenteeseen. Pelkkä paketti mukaan ja se mulle. Nakatkaa Privaa tai soittakaa mulle jos kuriiritoimi kiinnostaa =) Quote Link to comment
Guest Hannu Mattila Posted February 3, 2008 Share Posted February 3, 2008 Ainakin mulla käyntiä KK:ssa viikolla.. Vaihdetaanko paketteja Ohkolassa, jos menenkin keskiviikkona Lahden sijasta Hytöselle? Edit: Laitoin YV:täkin Quote Link to comment
-tipi- Posted February 4, 2008 Share Posted February 4, 2008 Mikko ja Puavo DWL:läisistä varmaan liikkeellä Mikkelin kautta, koita tinkiä niiltä. Quote Link to comment
DWL_Puavo Posted February 4, 2008 Share Posted February 4, 2008 Joo eiköhän tuo onnistu, tullaan lauantaina suoralla heitolla joensuu-varkaus-mikkeli-lahti-ohkola, vai mistä sinne nyt kannattakkin mennä siellä loppupäässä. Tällöin olemme siellä mikkelissä varmaankin joskus 10-11 hollilla. Puavo Quote Link to comment
Recommended Posts