JaniM Posted August 19, 2009 Share Posted August 19, 2009 Ei ole. Vakio 1.6 alakerta, 30x32 venttiilein. Ei mitään noin hienoja osia. Kansilämmöt 180 astetta, öljyt max. 90, ahdettu imuilma muistaakseni 40 asteen nurkilla. Ja ahdin oli Eaton M45, Le Baronin vakio välijäähy, ahdot max. 0.8 bar. Quote Link to comment
Guest Kimmo Antikainen Posted August 19, 2009 Share Posted August 19, 2009 Juuh, jep. Rikkaalla seoksella, vedellä/metulla ja E85:lla toki saisi palolämpöjä pienemmäksi ja öljyruiskujen tarvetta täten vähemmäksi, voipahan olla että itsekin tyydyn joihinkin näistä vaihtoehdoista. Quote Link to comment
Jooo Posted August 19, 2009 Share Posted August 19, 2009 Juuh, jep. Rikkaalla seoksella, vedellä/metulla ja E85:lla toki saisi palolämpöjä pienemmäksi ja öljyruiskujen tarvetta täten vähemmäksi, voipahan olla että itsekin tyydyn joihinkin näistä vaihtoehdoista. Urtsikonettako siellä Palokassa pakerretaan?? Quote Link to comment
P_Valtonen Posted August 19, 2009 Author Share Posted August 19, 2009 Omaa mahdollisesti alkavaa moottoriprojektia ajatellen tuo on kuitenkin varmasti yksi suurimmista kulmakivistä turbomoottorin kestävyydessä. Typ4 ja Typ1 onnistuu samalla formaatillaT:Kangasniemellä sekä nepaan että ykköseen ÖÖ-suuttimet saanut Quote Link to comment
Guest Kimmo Antikainen Posted August 19, 2009 Share Posted August 19, 2009 Kuitenki teen vaan puttoset ja homma jää ajatusasteelle ja romujen haalimiseen :D Eivaan, urtsinelkkuun tulee kyllä öljyruiskut mutta tämä T1 olkoon nyt sitten ihan tällainen sivuprojekti, edes koppaa sille ei varsinaisesti ole ja LLU-avokin taitaa olla vahvistamattomana turhan rempula alustaltaan lisähevosille. Osia on kertynyt nurkkiin paljon ja viimeaikoina on noiden ahtimien kanssa tullu pulattua tuon rasvasemman polttoaineen parissa, kai sitä voisi edes yrittää sitten soveltaa jotain tällaseen ilmajäähyynkin. Quote Link to comment
JaniM Posted August 20, 2009 Share Posted August 20, 2009 Jaa-a, koskas Iliman alkaa taas hätisteleen coupella? Quote Link to comment
P_Valtonen Posted January 28, 2010 Author Share Posted January 28, 2010 Kuitenki teen vaan puttoset ja homma jää ajatusasteelle ja romujen haalimiseen Tän koneen osalta tuli päätepiste ja sille tuli vuokrasopimus täyteen tallissani. Meni takasin osiksi; lohko ö-suuttimin + tuubo nokka tulee evo II'een käyttöön. Loput menee myyntiin (tuubo sarja myyty, samaten kennot + sylttyputket). Loppu osat hyllyyn odottamaan tulevia projekteja. Tää case close osaltani. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.