UltraVW Posted February 8, 2008 Share Posted February 8, 2008 Eli tällanen , vuoden 65 pahna työn alla ..TAAS! Eli kerrran jo poikana 20v sitten tuli tämä sama kupla tehtyä. Ja nyt jo sen aikaiset maalit yms. hommat vaativat uutta hoitoa..Eli homma on nyt tässä mallissa...kupla niinkin rare kuin -65 ja helmen valkoinen....eli varmaan ehkä pre 67 kuplista yleisin. Noh, so not sano Matti Nykänen...se ei oo mun pointti vaan se et faijan setä osti tän aikoonaan vuonna 65 uutena itselleen. Oli varaukset yms. Ja mä oon tän kolmas omistaja eli sukukalleus ja tunnearvo isompi kuin myyntiarvo tai noh tiedä sitten.... Quote Link to comment
-tipi- Posted February 9, 2008 Share Posted February 9, 2008 Tuo vm./värikombo on ihan hyvä lähtökohta. Quote Link to comment
UltraVW Posted February 9, 2008 Author Share Posted February 9, 2008 Tuo vm./värikombo on ihan hyvä lähtökohta. Hieno kun mikä Quote Link to comment
UltraVW Posted August 17, 2008 Author Share Posted August 17, 2008 Tääkin rupeis olemaan valmis ja juu tiedän melkonen maasturi vielä,ens talvena sit alustan vuoro ja sisäkaton verhoilun vuoro Quote Link to comment
Kartsa78 Posted August 23, 2008 Share Posted August 23, 2008 Hyvältä näyttää! Itselläni on samanlainen kärri joka odottelee samanlaista käsittelyä. Bermit on kyl piste iin päälle. Quote Link to comment
Recommended Posts