Jump to content

wasserin kampiakseli kuplan lohkoon


Guest Raumalainen

Recommended Posts

mitä täytyy muuttaa jos aikoo laittaa 2.1L wasserin kampiakselin kuplan lohkoon? esim. AS 41 lohko

 

ja mikä tulee iskutilavuudeksi 88mm männillä sa tuollaisella kampilla?

Link to comment
mitä täytyy muuttaa jos aikoo laittaa 2.1L wasserin kampiakselin kuplan lohkoon? esim. AS 41 lohko

 

ja mikä tulee iskutilavuudeksi 88mm männillä sa tuollaisella kampilla?

 

Kuutioiksi tulisi 1849cc isku kun on 76mm, wbx kammen sovivuudesta en tiedä, mutta vastaavan mittaisia T1 tarkoitettuja kampia on tullut asennelua eri kokoisillä männillä tosin.

Link to comment
niin siis runkolaakerit täytyy ainakin vaihtaa. mutta mitkä niistä?
Mitäpä jos luet noi jutut? Niistä se selviää

 

Miksi nähdä kaikki vaiva?
Mulla oli liikaa vapaa aikaa & kokeilun halua. Ja suurimpana se että kampuran oli tuota ennen vielä kalliita + oli hyllyssä ylimääräisenä 2,1'n kampuroitta.
Link to comment

Mulla oli liikaa vapaa aikaa & kokeilun halua. Ja suurimpana se että kampuran oli tuota ennen vielä kalliita + oli hyllyssä ylimääräisenä 2,1'n kampuroitta.

 

Tekisitkö vielä? Mä en näe tuosta oikein hyötyä pientä säästöä lukuunottamatta. Siis nyt kun hyviä uusia pitkäiskuisia saa kohtuuhintaan.

 

t. Mika

Link to comment
Tekisitkö vielä?

 

En, jos alussa olisin tietänyt työmäärän & kantapäänkautta oppimisen. Meni harjotellessa mm 2 lohkoa perseelleen & päreitä paloi uskomaton määrä.

 

Toisaalta nyt kun karikot on tiedossa, jos jotakin tulee 2,1'n kampuroita eteen (uutta vastaavia ja hinta lähes nolla €), niin en nää mitään syytä miksi en käyttäisi.

 

Homma on todistanut toimivuutensa viimekauden Paronin URHO koneessa:

pikkubudjetti kone; 76WBX kampura ja 90,5 mäntä = yllättävän tehokas paketti.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...