hanski. Posted April 2, 2008 Share Posted April 2, 2008 hyviä ideoita...seossuhdemittarin Lambda-anturin irroitukseen stinger-putkesta....tuppaa palamaan niin pirun tiukkaan kiinni.... osa neuvoo laittamaan kuparitahnaa kierteisiin, osa neuvoo puhdistamaan osat huolella ja anturi kiinni ilman mitään rasvaa.... miten tuo kanssa oikeen tulisi toimia..?? molempia on kokeiltu ja kierteitä on jouduttu ajamaan tapilla ja pakalla uusiksi.... kun ois kiva tuota käyttää muissakin autoissa säätöjen hakemisessa.... Quote Link to comment
Guest Posted April 2, 2008 Share Posted April 2, 2008 Mulla ei oo tolasta onkelmaa ollu. Mihin aineeseen oot kierteet tehny vai oliko joku valmis palikka? Quote Link to comment
hanski. Posted April 2, 2008 Author Share Posted April 2, 2008 tuttu sorvari teki joskus kasan noita hitsattavia jengapaloja+siihen kierrettäviä tulppia.... oisko tuo liian pehmeää ainetta sitten...?? Quote Link to comment
Guest Posted April 2, 2008 Share Posted April 2, 2008 Mä voin tuoda muutaman nipan mitä töis käytetään seuraavan kerran ku käymään tulen. Quote Link to comment
hanski. Posted April 2, 2008 Author Share Posted April 2, 2008 okei... nyt vaan pitäs saada tuo anturi ehjänä irti... Quote Link to comment
-AP- Posted April 2, 2008 Share Posted April 2, 2008 Siihen on olemassa ihan oma voiteluaineensa, joka sisältää muistaakseni pieniä lasikuulia. Ei pala kiinni enää. Quote Link to comment
mite^ Posted April 2, 2008 Share Posted April 2, 2008 Hanski tuohon vois olla kova sana tuo kylmäsprei, mikä kutistaa irroitettavat kappaleet. Sillä pitäis irrota ilman mitään onkelmia. Quote Link to comment
Guest veewee Posted April 2, 2008 Share Posted April 2, 2008 tuttu sorvari teki joskus kasan noita hitsattavia jengapaloja+siihen kierrettäviä tulppia.... oisko tuo liian pehmeää ainetta sitten...?? Vai onko rosteria? Tai sitten sulla on raajoissa liikaa momenttia:) Quote Link to comment
hanski. Posted April 2, 2008 Author Share Posted April 2, 2008 Hanski tuohon vois olla kova sana tuo kylmäsprei, mikä kutistaa irroitettavat kappaleet. Sillä pitäis irrota ilman mitään onkelmia. tuota pitää koittaa..... Quote Link to comment
Guest Posted April 3, 2008 Share Posted April 3, 2008 Kaanattaa aina putsata kiinnitys mutterin kierteet kierretapilla hitsauksen jälkeen. Yksikään mutteri ei ole enään pyöreä kun se on hitsattu putkeen kiinni. Tappi maksaa 30€ ja anturi enemmän. Itse olen käyttänyt kupari tahnaa ilman ongelmia anturin ja mutterin välissä. Quote Link to comment
Guest Ooppiumi Posted April 3, 2008 Share Posted April 3, 2008 Tuo kylmäspray on turkasen kallista ainetta hyötyyn nähden. Sanoisin, että siitä ei tuohon lambdan irroittamiseen saa kuin pahan mielen. Quote Link to comment
hanski. Posted April 13, 2008 Author Share Posted April 13, 2008 anturiin pakkasta ja irti lähti... mitelle kiitos!!! kierretappi ja pakka ostettu... Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.