Guest jarsat Posted April 6, 2008 Share Posted April 6, 2008 Tietoja kaivattais kadron 35mm nurkkien perussäädöistä. Eli kaasarit uudet ja kone juuri kasattu toisin sanoen pitäs saada käyntiin mahdollisimman kivuttomasti kone ja sit myöhemmin teetättää kaasarien loppu säätö. Quote Link to comment
Tomppa Posted April 7, 2008 Share Posted April 7, 2008 Pajat ja kauppiaat varjelevat yllättävänkin tarkasti Kadronin säätösalaisuuksia, joten yleistä tietoa näistä on huonosti saatavilla. Jenkkiläinen Lowbugget on iät ja ajat rakentanut Kadron-pohjaisia ratkaisua ja säätöapua löytyy ainakin tuosta: http://www.lowbugget.com/adjust.html http://www.lowbugget.com/help_section.html http://www.lowbugget.com/kadron_power.html Eivät ole suoraan yksi yhteen SCATin kaasareiden kanssa ja jokainen moottori on tietysti erilainen, mutta tuossa on hyvää perustietoa Kadroneista kuitenkin. Quote Link to comment
Guest jarsat Posted April 7, 2008 Share Posted April 7, 2008 jep tutustutssn noihin sivuihin. Takennus alkuperäseen kysymykseen, eli hakusessa oli perussäätö siihen et kone lähtis ensin edes käyntiin, kyllä porukka varmaan on täällä laittanu kyseisiä vitkuttimia koneisiinsa. Quote Link to comment
metake Posted April 7, 2008 Share Posted April 7, 2008 Ainakin omani meinasin käynnistää ihan paketista reväistyillä säädöillä. Melko persiillään saa kaasarit olla jos ei edes käynnisty. Quote Link to comment
mite^ Posted April 7, 2008 Share Posted April 7, 2008 mulla kävi mutta tuli liekkiä kaasarista :) Sytkän perusajotus oli kyllä kohillaan. Quote Link to comment
Guest jarsat Posted April 7, 2008 Share Posted April 7, 2008 silläpä leivotaan auto muuten kuntoon et voi tuupata ulos tallista ja alkaa testaamaan. Ei hyvä asia tallissa paukuttaminen varsinkaan kun talli alakerrassa ja yhteydessä muuhun kämppään. Emäntä tykkäis todennäköisesti. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.