Jump to content

Vdubs!?


Guest re3a

Recommended Posts

Guest Buggy Builder

Kyllä siellä tiilirakennuksen pihalla näyttäis ainakin pari kuplan koria olevan pressujen alla, eli varmaan siellä vielä jotain toimintaa on...

Link to comment

Joo,kyllähän siinä tiilirakennukses on joku kylttikin vielä ja muutama ruppana pressun alla..ja jotain huhua oon kuullut että lintuvuoreskin olisi joku talli. Ei oo vaan uskaltanut vielä kävellä sisään kyselemään.. :)

Link to comment
Kyllä siellä tiilirakennuksen pihalla näyttäis ainakin pari kuplan koria olevan pressujen alla, eli varmaan siellä vielä jotain toimintaa on...

 

Joo tuli viikolla kanssa tiirailtua ohi mennessä, että kuplia siellä pressun alla näyttäis olevan!

Link to comment
Onko Vaasassa vielä Vdubs toimintaa? Tai yleensä jollain volkkari porukalla,toimintaa,tallia tai jotain?

 

No joo toimintaa ei kauheesti enää ole. Syyscruisinki taitaa olla ainoita aktiviteetteja, sekin on joinain vuosina jäänyt väliin. Vappuna toki kokoonnutaan k-raudan parkkipaikalle ja ajetaan letkassa sama reitti tänä vuonna taitaa olla kahdeskymmenes kerta. K-raudan viereisessä tallissa vielä ruuvaa pienmpi sakki. Siinä on ollut talli joulukuusta -88 asti. Muutama on häipynyt ja jokunen tullut tilalle. Viiden ukon porukka livahti 5 talvea sitten lintuvuoren uuteen talliin. (itse olen yksi näistä). Lintuvuoressa tapahtuu tiistai ja torstai iltaisin joka viikko. Muinakin päivinä satunnaisesti. Voi tulla ihmettelemään kyllä...

 

-Jere, Vaasa V-Dubs puheenjohtaja-

Link to comment

Hienoa että oikein puheenjohtaja vastasi :) ja oli kiva kuulla vähän taustojakin. Eniten nyt mietin että olisiko noissa talleissa tilaa vielä yhelle..olen niin uusi volkkari harrastaja,että olisi helpompaa rakennella jossain missä olis kokeneita lähellä auttamassa.

Link to comment
Hienoa että oikein puheenjohtaja vastasi :) ja oli kiva kuulla vähän taustojakin. Eniten nyt mietin että olisiko noissa talleissa tilaa vielä yhelle..olen niin uusi volkkari harrastaja,että olisi helpompaa rakennella jossain missä olis kokeneita lähellä auttamassa.

 

Siinä k-raudan vieressä olevassa tallissa voi olla vapautumassa tilaa. Ainakin 2 ukkoa on lähdössä, kun saavat oman tallinsa valmiiksi.

Jamppa varmaan voi kommentoida tähän.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...