Soukka Posted January 6, 2016 Share Posted January 6, 2016 Puolipallon muotoinen palotilahan ei oikein hyödytä mitään jollei männissä ole palotilaa myötäileviä patteja. Jää puristukset melko olemattomaksi tasapäisellä männällä. Jos taas meinaat muotoilla orkkis palotilan reunoille saakka, niin seos karkaa tulpan luota ja saat todennäköisesti vähemmän tehoa ja enemmän nakutusta. Luulis että jos tarpeeksi madaltaa niin saa sopivat puristukset puolipallon muotosella. Vai onko niin että kuplan kanteen ei saa tehtyä sopivan kokosta puolipalloa tarpeeksi pienenä? Mulla 90,5 poraus ja kantta 2mm madallettu että sai tarpeeksi puristuksia ja muuten vakion muotonen palotila. Mun koneessa 35cc palotila, 1mm dekki ja tasapää männät. Quote Link to comment
metake Posted January 6, 2016 Share Posted January 6, 2016 Mulla 90,5 poraus ja kantta 2mm madallettu että sai tarpeeksi puristuksia ja muuten vakion muotonen palotila. Mun koneessa 35cc palotila, 1mm dekki ja tasapää männät. Oletan että isku 69? Silloin puristussuhde 11,71. Nokkana ilmeisesti jotain muuta kuin vakio tai W100...? Quote Link to comment
Soukka Posted January 6, 2016 Share Posted January 6, 2016 Oletan että isku 69? Silloin puristussuhde 11,71. Nokkana ilmeisesti jotain muuta kuin vakio tai W100...? Joo unohtuki isku laittaa mutta 78 ja w120 vakio kiikuilla. Quote Link to comment
Meto Posted January 6, 2016 Share Posted January 6, 2016 Aika reilusti tulee puristuksia tuolle nokalle,suositus alle 10 kummiskin Quote Link to comment
Soukka Posted January 6, 2016 Share Posted January 6, 2016 Aika reilusti tulee puristuksia tuolle nokalle,suositus alle 10 kummiskin Vääntää kivasti alhaalta heti ja tosi mukava ajella. Quote Link to comment
Meto Posted January 6, 2016 Share Posted January 6, 2016 Ok sehän on hyvä jos pelittää eikä nakuttele :) Quote Link to comment
metake Posted January 6, 2016 Share Posted January 6, 2016 (edited) Joo unohtuki isku laittaa mutta 78 ja w120 vakio kiikuilla. Noilla arvoilla puristukset 13,11. Melko hyvin jos toimii moitteetta nakuttamatta ja/tai ilman lämpöongelmia. Olisko palotila kuitenkin 45 tai 55? Edited January 6, 2016 by metake Quote Link to comment
Soukka Posted January 6, 2016 Share Posted January 6, 2016 (edited) Noilla arvoilla puristukset 13,11. Melko hyvin jos toimii moitteetta nakuttamatta ja/tai ilman lämpöongelmia. Olisko palotila kuitenkin 45 tai 55? Kato joo tullu typo eli 35cc. Ei oo ollu lämpö tai naku ongelmia mutta se varmaan johtuu kun polttoaineena e85 minkä takia myös korkeet puristukset. Pitäs varmaan tutkii mihin dynaaminen asettuu. edit: löyty video kesältä https://www.youtube.com/watch?v=esg0DsOr8mI Edited January 6, 2016 by Soukka 1 Quote Link to comment
metake Posted January 6, 2016 Share Posted January 6, 2016 Ei oo ollu lämpö tai naku ongelmia mutta se varmaan johtuu kun polttoaineena e85 minkä takia myös korkeet puristukset. Juu ei kannata paljastaa kaikkia tietoja kerralla, saadaan vilkkaampaa keskustelua aikaiseksi kun tiedot tarkentuu pikkuhiljaa... :D Mutta joo, tuohan selittääkin jo aika paljon. Mielenkiinnosta kysyn, että onko tuota penkitetty että paljonko on tehoa E85:lla? 1 Quote Link to comment
Soukka Posted January 7, 2016 Share Posted January 7, 2016 Juu ei kannata paljastaa kaikkia tietoja kerralla, saadaan vilkkaampaa keskustelua aikaiseksi kun tiedot tarkentuu pikkuhiljaa... :D Mutta joo, tuohan selittääkin jo aika paljon. Mielenkiinnosta kysyn, että onko tuota penkitetty että paljonko on tehoa E85:lla? No juu aina unohtuu joku olennainen kun itselle asiat itsestään selviä että mitä osaa omassa moottorissa :D Piti käydä penkissä syksyllä kun vein auton säilöön Lohjalle mutta kuulin Riihimäki rallissa että oli Nummelassa pajaa pitänyt Malin potkassu tyhjää niin jäi tekemättä. Keväällä pitää käydä jossain missä löytyy taitoa säätää kaasareita penkissä kun ei huvita ostaa suuttimia kauheeta kasaa ja säätää itse. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.