TeeKoo Posted June 17, 2008 Posted June 17, 2008 Morjesta, Rummut ja kilvet hankittuna myöhäisemmästä mallista. Tarvitsenko muuta? Uudemmassahan on kilvessä ja laakerin kannessa alhaalla öljyreikä. Lisäksi stefan ulkopuolinen öljynheittosysteemi on noissa erilainen. Tarvitseeko siis vaihtaa samalla myös tuo kansi ja vielä jotain muutakin? Vai voinko vain kasata kaiken vanhoilla osilla ja uudemmalla kilvellä? Mites tuo kuvassa näkyvä osa no: 4 sitten kiinnitetään uudempaan rumpuun. Reikä rumpuun niin kuin alkuperäisessä... -Toni Quote
Hebster52 Posted June 17, 2008 Posted June 17, 2008 Nro 4 ei käy uudempaan ollenkaan.. Heität sen veke ja otat laakerikannet/stefat ja kaikki uudemmasta Lisäksi joudut sorvaamaan tuon uudemman rummun keskiöstä n. 10-12mm jotta saat mutterin kiinni. Saattaa olla että joudut myös tekemään pienen "spacerin" rummun ja laakerin väliin. Quote
TeeKoo Posted June 17, 2008 Author Posted June 17, 2008 Kiitokset vastauksista ja lisää kysymyksiä. Siis laakerinkannet ja stefat (eikös stefa ole sama?), sekä mitä muuta? Pitääkö tuo osa, missä laakeri on kiinni, myöskin vaihtaa? Eikös myös siinä ole alhaalla reikä öljyille? 12mm rummusta jo pyyhkäisty pois. Spacerista ei ollut tietoa. Kun aihetta sivuavia juttuja täältä aikaisemmin lueskelin niin kaikesta jäi sellainen kuva että kilven vaihto riittää... :) -Toni Quote
Hebster52 Posted June 17, 2008 Posted June 17, 2008 Kiitokset vastauksista ja lisää kysymyksiä. Siis laakerinkannet ja stefat (eikös stefa ole sama?), sekä mitä muuta? Pitääkö tuo osa, missä laakeri on kiinni, myöskin vaihtaa? Eikös myös siinä ole alhaalla reikä öljyille? 12mm rummusta jo pyyhkäisty pois. Spacerista ei ollut tietoa. Kun aihetta sivuavia juttuja täältä aikaisemmin lueskelin niin kaikesta jäi sellainen kuva että kilven vaihto riittää... :) -Toni Jos kilvetkin vaihtuu niin ei tarvi mitään spaceria. :) Quote
TeeKoo Posted June 17, 2008 Author Posted June 17, 2008 Nyt pitää sitten löytää uudemman mallin kannet ja "öljynheittolevyt" (no:32) jostakin. Jos tosiaan pärjään kansien ja niiden uudemman mallisten öljynheittolevyjen vaihdolla, niin ei paha. Vielä kuva varmistukseksi: Kuvassa siis osat 29 ja 32 mitkä tarvitsen uudemmasta mallista. Onko nuolella merkityssä osassa eroja/tarvetta vaihtaa? Voiko noita edes vaihtaa uudemmasta? -Toni Quote
Hebster52 Posted June 17, 2008 Posted June 17, 2008 Jos haluat vaihtaa nuolella merkattua niin yhtä hyvin vaihdat koko vetoakselit sillä silloin tarvit myös uudemman pitemmät vetoakselit. Tuo osa on prässätty suojaputkeen joten helpommin vaihtaa koko suojaputken ja vetoakseli paketin... Selailin yhden luettelon läpi ja et tarvi kuin noi kaksi osaa mitä kyselit. Quote
TeeKoo Posted June 17, 2008 Author Posted June 17, 2008 Kiitosta kovasti! Homma siis etenee ja kyseisiä osia saapi tarjota jos joltakin löytyy. -Toni Quote
TeeKoo Posted June 17, 2008 Author Posted June 17, 2008 Kiitosta kovasti! Homma siis etenee ja kyseisiä osia saapi tarjota jos joltakin löytyy. -Toni Quote
Guest Poppius Posted June 17, 2010 Posted June 17, 2010 Nostellaas vanhaa ja kysellään tyhmiä... Eli mikä idea tossa vetoakselin pidentämisessä oikeen on ollut? Eli jos oikeen ymmärsin -67:ssa on pidempi vetari ja vanhat 30mm palat ja rumpu. Sitten -68 eteenpäin pidempi vetari ja 40mm palat takanakin... Quote
NordBling Posted June 17, 2010 Posted June 17, 2010 Ideana varmaan raideleveyden kasvattaminen. Quote
Guest Poppius Posted June 17, 2010 Posted June 17, 2010 Kuinka paljon pidemmät noi uudemmat sit on? Ja tarvitsevat sit varmaan omanlaisensa suojaputketkin? Quote
mikan Posted June 17, 2010 Posted June 17, 2010 Joo, suojaputki on ulko-osasta noin 30 mm pidempi. t. Mika Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.