Jump to content

Kuplaan etupenkit


Recommended Posts

  • 2 weeks later...

nostetaan tätä ylös.. Eli mitä istuimia kuplassa käytetään? Tuo välihän on aika ahdas...

Ja onko nuo vakiot yleensä hyvät istua, kun oma kuskin jakkara tuntuu todella huonolta. Onko sitten jouset sököt vai mikä on???

 

Ja autohan on 68-69 kupla..

 

Make

Link to comment

joo, aikoinaan itsekkin osia myyneenä hemmona piti etsiä kuplaan sopiva kisajakkara. Ei ollut vaihtoehtoja kun pari, ja kaveri halusi säilyttää kässärin vakio paikalla.

Mutta en välttämättä kuppia laittaisi, vaikka sellainen "uusi" alle tunnin istuttu, muoveissa oleva onkin hyllyssä. Haluaisin laittaa vakiot, mutta jos ne on noin huonot istua kuin tuo oma on niin EI kiitos.. Eli onko noi vakiot hyviä yleensä istua, vai pitääkö miettiä jotain parempaa.

Link to comment
Guest Karppa

Moikka

 

Itse tilasin aikanaan omaan kuplaani GTI astran nahkarecarot saksasta. Hyvin mahtuu sivuittaisuunnassa. Ainut miinus vakiojakkaroihin verrattuna se että koska olen aikas pitkä niin jalkatila takana jäi melko pieneksi jos penkki takaasennossa. Eli ovat syvenmmät kuin vakiot. Muuten mainiot penkit. Eli ovat varmaan samaa sarjaa kuin nuo yllä mainitut muna ooppelin jakkarat. Hyvää myös se että nuo opelin takapenkitkin kävi lähes heittämällä kuplaan. Ainoastaan selkänojista 1,5 cm siivut yläosan metallirungoista pois ja paikalleen.

 

Lattiaan joutu hitsaamaan muutaman latan ja sai alkuperäisillä opelin kiskoilla kiinni.

 

t: Karppa

post-1-13888360242136_thumb.jpg

Link to comment

Myös 2-golfin recarot menee hyvin, vm. -70 mallisessa itsellä, ihan kuplan omien penkkien alustoihin sovitettuna.

 

** Benecarsilta muistaakseni 200e oli golf-setti takapenkki mukana..kankaat irti ja verhoiltuna kuplan takapenkkiin **

 

(tarkkaan ottaen nämä oli 4-ovisesta jetasta, kipit joutui rakentelemaan)

Link to comment
Guest Karppa

Noiden penkkien hankinnasta on jo jokunen vuosi aikaa ja muistaakseni sillon maksoin 650 ekua mutta siinä tuli samalla ton GTIastran koko sisusta eli myös ovipahvit yms. Tuon muun romppeen vaihdoin sitten golfin vannesarjaan joten kaupat oli minulle melko suotuisat.

plyyshisenä tuon saman setin olisi saanut puoleen hintaan. Nuo oli kuitenkin nahkaiset ja aivan uuden veroiset.

 

Noita kolariautoja tuovilta hemmoilta kannattaa kysellä. Sekin kaveri jolta nuo ostin toi jatkuvasti kolariautoja saksasta. Penkkisettejä oli tarjolla monen eri kuntoisia ja hintaisa. En siis tilannut itse.

 

t: Karppa

Link to comment
  • 2 weeks later...
Guest Sammyee
Moikka

 

Itse tilasin aikanaan omaan kuplaani GTI astran nahkarecarot saksasta. Hyvin mahtuu sivuittaisuunnassa. Ainut miinus vakiojakkaroihin verrattuna se että koska olen aikas pitkä niin jalkatila takana jäi melko pieneksi jos penkki takaasennossa. Eli ovat syvenmmät kuin vakiot. Muuten mainiot penkit. Eli ovat varmaan samaa sarjaa kuin nuo yllä mainitut muna ooppelin jakkarat. Hyvää myös se että nuo opelin takapenkitkin kävi lähes heittämällä kuplaan. Ainoastaan selkänojista 1,5 cm siivut yläosan metallirungoista pois ja paikalleen.

 

Lattiaan joutu hitsaamaan muutaman latan ja sai alkuperäisillä opelin kiskoilla kiinni.

 

t: Karppa

 

Ihan pirun hieno! Mistähän kannattaisi kysellä noita kolariautoja?

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...