Jump to content

vauhtipyörän 8-tapitus


Recommended Posts

Onkos porukalle löytynyt noihin AA:n kampiin 8-tapitus jigiä koneistamolta?Oma kone Joensuun koneistamolla,soittivat ettei scatin jigin jako käy.ostaako uusi vauhtipyörä?Itse kyllä haluaisin tuon orkkiksen kevennetyn vielä paikoilleen.Vinkkejä?Löytyis jigi vai mitä tehdä?Osatoimittajat ei vielä ole vastanneet tarjonnasta.

Link to comment

Mistä AA kampi tuli? Lukeeko paketissa AA jossain?

Tuo 8-tapitus kun on ns "SPG" ollut tähän asti kaikissa mitkä mä oon nähny. Samalla jigillä oon porannu/kalvannu parikymmentä vauhtipyörää.

Ja on sopinu kaikkiin vastaan tulleisiin kampiin ihan ok. Oli kampi sitten scat, bugpack, cb jne jne.

Link to comment

Joo,näin pitäis käydä myös osatoimittajienkin mielestä.Itse en ole tuota vielä nähnyt kun osat vielä koneistamolla.Epäilys on että koneistamolla ei ole huomattu tuota tappien epäkeskeisyyttä.Todennäköisesti eivät ole pyörittäneet jigiä vain kohdalleen.Tämäpä selviää kunhan ehdin koneistamolla käymään.

Link to comment
Guest Toheltaja

dorkaahan se o jos ne symmetrisesti ovat. Hitostako oot varma että vauhtis menee samaan asentoon tasapainotuksen jälkeen kun kasailet... (voihan sen tietty merkata jollain)

Link to comment
dorkaahan se o jos ne symmetrisesti ovat. Hitostako oot varma että vauhtis menee samaan asentoon tasapainotuksen jälkeen kun kasailet... (voihan sen tietty merkata jollain)

 

Senpä takia kannattaa painottaa vauhtipyörä myös erikseen.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...