Jump to content

penkitys papruja


Guest marko jääskeläinen

Recommended Posts

Guest marko jääskeläinen

Tossa on viimeisin penkitys tulos 98 pensalla,maksimi vääntö tuli 0.95 bar paineilla,6100rpm jälkeen rupes sutimaan eikä saatu pitoja,sytkiä ei hierottu sen enempään,parantamista on vielä jonkun verran.

post-499-13888357794281_thumb.jpg

Link to comment

Hyvä kun joku uskaltaa reilusti näyttää testitulokset ja millä moottorikokoonpanolla ne on saavutettu !!! Moni salaa ja pihtaa tietoja ..... niin kuin niissä olisi jotain ihmeellistä??

Link to comment
Guest marko jääskeläinen

Kyllä tuossa Markon paperissa on paljonkin ihmeellistä minun mielestäni...

 

Kerron kaikki hommat jotka kiukaassa on jos joku tarttee tietoa turhaan näitä hautaan mukana viedään.

Mitäs ihmeellistä tossa on?

 

t-jääskeläinen

Link to comment

Hyvät on lukemat.

 

Itse aina ihmettelen kun puhutaan katukuplista niin onko ainoa kriteeri se että siinä korissa on kilvet, mun mielestä toi katukisailu on muuttunut aika paljon niiden ensimmäisten Hangon kisojen jälkeen. Nykyään kun käy kisoja katsomassa niin sinnehän tulee kaikki "katuautot" trailerilla eikä ajamalla niinkuin voisi katuautolta odottaa.

Link to comment
Hyvät on lukemat.

 

Itse aina ihmettelen kun puhutaan katukuplista niin onko ainoa kriteeri se että siinä korissa on kilvet, mun mielestä toi katukisailu on muuttunut aika paljon niiden ensimmäisten Hangon kisojen jälkeen. Nykyään kun käy kisoja katsomassa niin sinnehän tulee kaikki "katuautot" trailerilla eikä ajamalla niinkuin voisi katuautolta odottaa.

 

80-luvulla tosiaan katukisaaminen oli hieman erilaista kuin tänä päivänä. Tosin onhan siitäkin jo aikaa vierähtänyt kun kuplalla ajettiin SE-lukemat alle 9,8 sekunnin.

Tämän päivän katuautoja näkee lähinnä GTI/V8-jokamiehen kiihdyttelypäivillä.

 

t. Mika

Link to comment
Guest marko jääskeläinen

Sanon ihan kokemuksesta ettei tollanen 9 -10sek katuauto ole kovin kiva ajella pitkiä matkoja,oma paketti on sellainen joka kestää ajaa lämpöjen puolesta vaikka 500km yhtäsoittoa.,matkan teko on samanlasita kun laittaisi kattilan päähän ja joku pikkupoika hakkaisi sitä vasaralla 5 tunttia,ei kiitos

Ihmiset on vaan tulleet mukavuuden haluisiksi,kuten itsekkin olen.

t-jääskeläinen

Link to comment
oma paketti on sellainen joka kestää ajaa lämpöjen puolesta vaikka 500km yhtäsoittoa.,

 

En tätä epäillytkään mutta nykyään kisoissa näkee paljon "katuautoja" joilla ei tosiaan pysty kovin pitkiä matkoja ajamaan kadulla ja sitä tarkoitin että katuauton määrite on nykyään aika hämärtynyt käsite..

Link to comment
oma paketti on sellainen joka kestää ajaa lämpöjen puolesta vaikka 500km yhtäsoittoa.,

 

En tätä epäillytkään mutta nykyään kisoissa näkee paljon "katuautoja" joilla ei tosiaan pysty kovin pitkiä matkoja ajamaan kadulla ja sitä tarkoitin että katuauton määrite on nykyään aika hämärtynyt käsite..

 

Joo, siinä vaiheessa kun lootan paikalla on Lenco tai vastaava niin ollaan aika kaukana katuautosta. Laillisuus on tietysti ihan toinen asia jos sillä halutaan katuautoa määritellä. Mun mielestä se ei kuitenkaan ole se oikea kriteeri vaan se että voiko autolla ajaa mummolaan ja takaisin.

 

t. Mika

Link to comment
Guest marko jääskeläinen
oma paketti on sellainen joka kestää ajaa lämpöjen puolesta vaikka 500km yhtäsoittoa.,

 

En tätä epäillytkään mutta nykyään kisoissa näkee paljon "katuautoja" joilla ei tosiaan pysty kovin pitkiä matkoja ajamaan kadulla ja sitä tarkoitin että katuauton määrite on nykyään aika hämärtynyt käsite..

 

Joo, siinä vaiheessa kun lootan paikalla on Lenco tai vastaava niin ollaan aika kaukana katuautosta. Laillisuus on tietysti ihan toinen asia jos sillä halutaan katuautoa määritellä. Mun mielestä se ei kuitenkaan ole se oikea kriteeri vaan se että voiko autolla ajaa mummolaan ja takaisin.

 

t. Mika

 

Mun mummo asuu 10km päässä ja voin ajella sinne milloin vain kesällä,katiska on ihan leimattu peli kaikin puolin:)

Katuauto on sellaine joka leimataan joka vuosi ja putputellaan sinne tänne :)

Link to comment

Mun mummo asuu 10km päässä ja voin ajella sinne milloin vain kesällä,katiska on ihan leimattu peli kaikin puolin:)

Katuauto on sellaine joka leimataan joka vuosi ja putputellaan sinne tänne :)

 

Joo, tiedät kyllä Marko että mä tiedän sun auton olevan täysin katukelpoinen. Sitä vaan on joskus nähty sellaisiakin "katuautoja" joissa tosiaan on ollut Lencon loota.

 

t. Mika

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...