Jump to content

Lambda vakiovaimentimeen?


Recommended Posts

Posted

Onkos T1 vakiovaimentimessa (13-1600) joku paikka johon lambdan saa helposti kiinni esim poraamalla reiän ja hitsaamalla mutterin jossa lambdan kierteet (tai jotain vastaavaa)?

 

Tokihan sen voi vaikka j-putkeen laittaa, mutta silloin toisen pyttypuolen ongelmat (vaikka imuvuoto) eivät rekisteröidy mitenkään.

Guest Keiteleen Kone
Posted

vakiovaimentajaan et voi laittaa lambdaa, tai voit , mutta et saa luultavasti oikeita lukemia mittariin.

Posted

Nain se taitaapi olla. On virtaukset niin mielenkiintoiset siella vakiovaimentajan sisalla. Jos huilut olisi isommat niin niihin vois laittaa, yksi per huilu ja sitten verrata kahden lambdan lukemia ja arvioida keskiarvosta missa seokset seilaa.... LOL.. En tieda toimisiko sekaan.

Mutta kaytannossa vakiohuilujen sisahalkaisija on niin pieni etta jos sinen tunkee lambda-anturin, niin se menee lahes umpeen :D

Posted

No voithan laittaa j-putkeen, mutta se näyttää vain sen pytyn tosiaanki. Mutta eipä se haittaa, jos muuten kaikki kunnolla kiinni ja ei ole mikään hipo kone, mikä nyt ei voi olla vakiovaimentimella.

Posted

Sori ilmon sotkeminen mutta kun aihe liippas niin läheltä.Mites tollasessa tri mil vaimentimessa mihis siinä olis paras paikka lambdalle. Olisko keskelle pönttöä taakse hyvä paikka siis koneeseen päin taakse?

post-530-13888360392007_thumb.jpg

Posted

laittaa jetpipen ja siihen anturia jälkimmäisen putken jälkeen. ei kuitenkaan mikään paras paikka lambdalle.

Posted

Mulla on tällä hetkellä tuollainen VW-Sport putkisto (Mexico) ja siihen sen saa hyvin putkien yhtymäkohtaan ennen vaimenninta. Ajattelin vaihtaa vakion koska ääni tuossa Sportissa on vähän liian möreä (tai sitten liian huonot eristeet kabiinissa) ja muutenkin epä-kuplamainen.

 

Tuo jetpipe tietenkin on mahdollisuus jos laittaa lämmitettävän anturin ihan päähän, mutta muistaakseni jetpipe ei myöskään ollut mikään hiljainen...

 

Tuskin rupean montaa anturia laittamaan, mutta ihan mielenkiinnosta jos noita on useampia niin miten ne pitää kytkeä niin että saa esimerksiksi keskiarvon?

Posted
Mulla on tällä hetkellä tuollainen VW-Sport putkisto (Mexico) ja siihen sen saa hyvin putkien yhtymäkohtaan ennen vaimenninta. Ajattelin vaihtaa vakion koska ääni tuossa Sportissa on vähän liian möreä (tai sitten liian huonot eristeet kabiinissa) ja muutenkin epä-kuplamainen.

 

Tuo jetpipe tietenkin on mahdollisuus jos laittaa lämmitettävän anturin ihan päähän, mutta muistaakseni jetpipe ei myöskään ollut mikään hiljainen...

 

Tuskin rupean montaa anturia laittamaan, mutta ihan mielenkiinnosta jos noita on useampia niin miten ne pitää kytkeä niin että saa esimerksiksi keskiarvon?

 

mulla on ihan vakio pönttö jossa jetpipe ja ei se mikään kauhean kova ääninen ole. toi lämmitettävä jeesaa kyllä toimivuutta

  • 1 year later...
Guest ¤DumCoP¤
Posted
Sori ilmon sotkeminen mutta kun aihe liippas niin läheltä.Mites tollasessa tri mil vaimentimessa mihis siinä olis paras paikka lambdalle. Olisko keskelle pönttöä taakse hyvä paikka siis koneeseen päin taakse?

 

 

Onkos ko. putkesta jo löytynyt hyvä paikka lambdalle? Pitäs itekkii alkaa poraan reikää ja ajattelin jos ois jo käytännön kokemuksia?

 

 

 

-Eetu-

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...