jmatto Posted October 10, 2008 Posted October 10, 2008 Onkos T1 vakiovaimentimessa (13-1600) joku paikka johon lambdan saa helposti kiinni esim poraamalla reiän ja hitsaamalla mutterin jossa lambdan kierteet (tai jotain vastaavaa)? Tokihan sen voi vaikka j-putkeen laittaa, mutta silloin toisen pyttypuolen ongelmat (vaikka imuvuoto) eivät rekisteröidy mitenkään. Quote
Guest Keiteleen Kone Posted October 11, 2008 Posted October 11, 2008 vakiovaimentajaan et voi laittaa lambdaa, tai voit , mutta et saa luultavasti oikeita lukemia mittariin. Quote
Guest Posted October 11, 2008 Posted October 11, 2008 Nain se taitaapi olla. On virtaukset niin mielenkiintoiset siella vakiovaimentajan sisalla. Jos huilut olisi isommat niin niihin vois laittaa, yksi per huilu ja sitten verrata kahden lambdan lukemia ja arvioida keskiarvosta missa seokset seilaa.... LOL.. En tieda toimisiko sekaan. Mutta kaytannossa vakiohuilujen sisahalkaisija on niin pieni etta jos sinen tunkee lambda-anturin, niin se menee lahes umpeen :D Quote
JaniM Posted October 12, 2008 Posted October 12, 2008 No voithan laittaa j-putkeen, mutta se näyttää vain sen pytyn tosiaanki. Mutta eipä se haittaa, jos muuten kaikki kunnolla kiinni ja ei ole mikään hipo kone, mikä nyt ei voi olla vakiovaimentimella. Quote
UltraVW Posted October 12, 2008 Posted October 12, 2008 Sori ilmon sotkeminen mutta kun aihe liippas niin läheltä.Mites tollasessa tri mil vaimentimessa mihis siinä olis paras paikka lambdalle. Olisko keskelle pönttöä taakse hyvä paikka siis koneeseen päin taakse? Quote
Guest Rampe Posted October 12, 2008 Posted October 12, 2008 laittaa jetpipen ja siihen anturia jälkimmäisen putken jälkeen. ei kuitenkaan mikään paras paikka lambdalle. Quote
jmatto Posted October 12, 2008 Author Posted October 12, 2008 Mulla on tällä hetkellä tuollainen VW-Sport putkisto (Mexico) ja siihen sen saa hyvin putkien yhtymäkohtaan ennen vaimenninta. Ajattelin vaihtaa vakion koska ääni tuossa Sportissa on vähän liian möreä (tai sitten liian huonot eristeet kabiinissa) ja muutenkin epä-kuplamainen. Tuo jetpipe tietenkin on mahdollisuus jos laittaa lämmitettävän anturin ihan päähän, mutta muistaakseni jetpipe ei myöskään ollut mikään hiljainen... Tuskin rupean montaa anturia laittamaan, mutta ihan mielenkiinnosta jos noita on useampia niin miten ne pitää kytkeä niin että saa esimerksiksi keskiarvon? Quote
Guest Rampe Posted October 12, 2008 Posted October 12, 2008 Mulla on tällä hetkellä tuollainen VW-Sport putkisto (Mexico) ja siihen sen saa hyvin putkien yhtymäkohtaan ennen vaimenninta. Ajattelin vaihtaa vakion koska ääni tuossa Sportissa on vähän liian möreä (tai sitten liian huonot eristeet kabiinissa) ja muutenkin epä-kuplamainen. Tuo jetpipe tietenkin on mahdollisuus jos laittaa lämmitettävän anturin ihan päähän, mutta muistaakseni jetpipe ei myöskään ollut mikään hiljainen... Tuskin rupean montaa anturia laittamaan, mutta ihan mielenkiinnosta jos noita on useampia niin miten ne pitää kytkeä niin että saa esimerksiksi keskiarvon? mulla on ihan vakio pönttö jossa jetpipe ja ei se mikään kauhean kova ääninen ole. toi lämmitettävä jeesaa kyllä toimivuutta Quote
Guest ¤DumCoP¤ Posted January 29, 2010 Posted January 29, 2010 Sori ilmon sotkeminen mutta kun aihe liippas niin läheltä.Mites tollasessa tri mil vaimentimessa mihis siinä olis paras paikka lambdalle. Olisko keskelle pönttöä taakse hyvä paikka siis koneeseen päin taakse? Onkos ko. putkesta jo löytynyt hyvä paikka lambdalle? Pitäs itekkii alkaa poraan reikää ja ajattelin jos ois jo käytännön kokemuksia? -Eetu- Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.