Jump to content

Tasapainoitus?


Recommended Posts

Tätä on varmaan kysytty ennenkin ja paljon...mihinkäs olette lähettäneet tasapainotettavaksi kampuran+vauhtipyörän yms?

 

Tammerdiesel alkoi epäilyttään, kun luin vanhoja keskusteluja että olivat poranneet suoraan bergin equalizerin asteikkoon..prkle.

 

Ja kansiseppä joka teki mulle kannet, sanoi ettei kokkolaan kannata enään viedä kun omistaja on kuulemma vaihtunut, eikä siellä ole enään ketään pätevää joka osaisi konetta käyttää? :D

 

R-koneistus vaikuttaisi suht luotettavalta?

Link to comment

Se oli vaan jappelaiseri :-) , mutta joku hölmö oli porannut siihen asteikon paikkaan kolon. Tää oli joskus vuosia sitten.

 

Sen jälkeen ollaan kyllä edelleen Tampereen T-dieseliä käytetty useita kertoja ja hyvää työtä ovat tehneet. Noin 60 euroa oli hinta viime vuonna.

 

Mutta eiköhän siellä teilläpäinkin ole joku asianosaava koneistamo. Vaikka Vaasan suuntaan olen joskus avittanut sen verran, että olen kuskannut kampuroita Vaasa-Tre-Vaasa.

 

t. Mika

Link to comment

Juu, kiinalainen akseli mullakin on, bugpack 82mm. Jospa sitä ensviikolla lähettäis jonnekin tasapainotettavaksi koko paketin, equalizer hihnapyöränkin.

 

Suunnittelmissa olisi saada kasaan alakerta enskuun alusta, pikkaisen vielä pitäisi osia tilata jne. ja lohkoa siistiä vähäsen.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...