Hebster52 Posted March 16, 2004 Share Posted March 16, 2004 Muistuttakaa minut. Miten se taas toimii, (tai ei toimi...) Mistä johdot minne jne... Kaikki tiedot on tervetulleita. Voiko ongelma olla siinä että auto on vaihdettu 12V:iin ja kaasari on 6V:n koneen? Päässyt unohtumaan kun en oo ilmajäähdytettyä ruuvaillut moneen vuoteen... Quote Link to comment
-tipi- Posted March 16, 2004 Share Posted March 16, 2004 Jatkuva virta tulee sille ryypylle, eli puolalta taitaa alunperin tulla. Veikkaisin et 6V vastus toimii rivakammin 12 voltilla. Laitas avaten koko paketti niin selviää periaate ja toimivuus. Quote Link to comment
Tomppa Posted March 16, 2004 Share Posted March 16, 2004 Wanhassa yhdistyksen foorumissa oli tästä jonkin verran juttua: http://www.suomenvolkkariyhdistys.fi/cg ... 4;t=002511 Quote Link to comment
Hebster52 Posted March 18, 2004 Author Share Posted March 18, 2004 No niin. Aluksi sen ryypyn vivun (porrastetun) mutteri oli vedetty niin tiukaksi että läppä oli jumiutunu avoimeksi... Löysäsin mutteria ja läppä sulkeutui, kun säädin siitä bimetalli jousen kantta.(Moottori kylmänä) Toiseksi puolasta ei tullu johtoa sinne bimetalli jouselle... Laiton johdon siihen väliin ja rupes aukeamaan ihan itsestään. Myyjät ihmetteli kyllä että sitä oli ollu vaikeata saada oikeen käymään kylmänä..... Quote Link to comment
Tomppa Posted March 18, 2004 Share Posted March 18, 2004 Heh, joku korjaaja ollut vauhdissa ;] Hyvä kuitenkin että tuli noin "helpolla" kuntoon! Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.