jarmo juurikka Posted April 12, 2009 Share Posted April 12, 2009 Nyt tuli uusi ongelma etteen ostin 1600 "isolohko" :D moottoriin T1 kiertokangen puslat ja kävi niin että männäntapit ei sovi pusliin, puslat on 22mm. Onkos tullu nyt mulla asennus virhe vai ruukataanko puslat vaihdon jälkeen portata sopiviksi kysyy tietämätön joka vietti pääsiäsen tallissa eikä saanut silti mottia kassaan per..... Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted April 12, 2009 Share Posted April 12, 2009 koneistetaan (hoonataan) sopivaan mittaan sisään prässäyksen jälkeen... Quote Link to comment
Virtanen Posted April 12, 2009 Share Posted April 12, 2009 Rohvessionaalisti kalvetaan samansuuntaiseksi alasilmukan kanssa tarkoitukseen tehdyssä jigissä. Quote Link to comment
jarmo juurikka Posted April 12, 2009 Author Share Posted April 12, 2009 Kiitoksia, eli meni kone purkuun, kun en tuommoista tienny. Quote Link to comment
vwagen Posted April 13, 2009 Share Posted April 13, 2009 Ei sitä välttämättä tarvitse muuten purkaa,kiertokanget pystyy kyllä irrottamaan/asentamaan vaikka alakerta olisi muuten koottuna. Quote Link to comment
P_Valtonen Posted April 13, 2009 Share Posted April 13, 2009 Ja kun purat kiertokanget irti öljy-pohjan osoittaessa tallisi kattoa kohti, niin vahingossa tippuneet osat on helpompi kaapia talteen.... Quote Link to comment
jarmo juurikka Posted April 14, 2009 Author Share Posted April 14, 2009 Joo kyllä ne k-kanget nätisti sai pois ilman moottorin purkua. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.