Jump to content

kuplaan suutin tukki?


Guest hullumunkki

Recommended Posts

olen jossain nähnyt pienen vilahduksen jostain vanhasta koneesta jossa oli ruisku. oli vissiin joku T3 moottori.

mistä vois saada sellasen suutin tukin kun pitäs ruutta laittaa kuplaan.

Link to comment

bensa tukkia suuttimien päälle.

mulla on jo imusarja ja suuttimet mut niihin on bensa vedetty letkuilla bensa. ja nyt letkut vuotaa ni meinasin et jos jostai löytyin tukki ni vois vaihtaa ni olis toi letkujen vaihto helpompaa

Link to comment

Mut noissa pitää olla o-renkaalliset suuttimet. Orggis suuttimet on letkukaralliset. Se pitää sit huomioida. Noi tukit on helppo tehdä vaikka itse. Tukkia saa metritavarana tai sit valmiit tuollaset cb-tukit.

Link to comment

Itse teetin CB:n suutinkiskojen mittojen mukaan cnc koneessa, maksoi 30 euroa pari. Tosin firmassa oma cnc kone..

 

CB:n tukeissa sinänsä suomessa harvinainen 1/4" NPT kierre, itse en löytänyt banjopultteja. Omiin tuli muistaakseni M10x1.5, sama mikä pumpun lähdöstäkin löytyy.

Link to comment
CB:n tukeissa sinänsä suomessa harvinainen 1/4" NPT kierre, itse en löytänyt banjopultteja.

 

NPT on itsetiivistyvä kartiokierre. Voi olla banjoliittimet siihen kiven alla kun ei sitä moiselle liitokselle ole koskaan tarkoitettu.

Link to comment
Itse teetin CB:n suutinkiskojen mittojen mukaan cnc koneessa, maksoi 30 euroa pari. Tosin firmassa oma cnc kone..

 

CB:n tukeissa sinänsä suomessa harvinainen 1/4" NPT kierre, itse en löytänyt banjopultteja. Omiin tuli muistaakseni M10x1.5, sama mikä pumpun lähdöstäkin löytyy.

 

On niitä muitakin liittimiä kuin banjot. Se noissa jenkeissä on ku eivät osaa tehdä mitään muuta kuin tuumamitoilla ja kartioilla yleensä. Ei oo niin tarkkaa koneistuksen kanssa, kuhan sinnepäin.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...