Guest lisitsin Posted May 7, 2009 Share Posted May 7, 2009 eli mulla on kuplassa vm.73 levitetyt lasikuituiset lokasuojat ja -74 kuplan puskuri ei ainakaan siihen menny. eli onko josain toisessa mallissa leveämpää puskuria. sekä eteen että taakse. Quote Link to comment
-Alex- Posted May 7, 2009 Share Posted May 7, 2009 Epäilen ettei ainakaan 20-30mm leveämpiä puskureita ole tehtaalta tullut. Jos lokasuojat ovat 5cm leveämmät, tarvisi siis 10cm leveämmän puskurin, ei taida olla edes olemassa muutakuin billetalumiini puskureita :D Quote Link to comment
Hebster52 Posted May 7, 2009 Share Posted May 7, 2009 Tuntematta sinun projektiasi suosittelisin että leikkaat tarvittavan levennyksen jostain toisesta puskurista keskeltä sitten pätkit omat puskurit keskeltä ja hitsaat sen pätkän niihin. Noin levee on ilmeisesti joku Kermaani luukkeri tai muu johon varmaankin kävis ihan maalatut puskurit? Yks kaveri teki silleen omaan ovaaliinsa paitsi että se pinnoitti ne keinonahalla... :) Samalla madalsi ne jotta sais vielä matalemman näköiseksi.. :D Quote Link to comment
Ketsa Posted May 7, 2009 Share Posted May 7, 2009 Myöhäisestä pallokeulasta saa 10cm levitettyyn pystylamppuun hienon puskurin? Quote Link to comment
-Alex- Posted May 7, 2009 Share Posted May 7, 2009 Tuntematta sinun projektiasi suosittelisin että leikkaat tarvittavan levennyksen jostain toisesta puskurista keskeltä sitten pätkit omat puskurit keskeltä ja hitsaat sen pätkän niihin. Noin levee on ilmeisesti joku Kermaani luukkeri tai muu johon varmaankin kävis ihan maalatut puskurit? Yks kaveri teki silleen omaan ovaaliinsa paitsi että se pinnoitti ne keinonahalla... :) Samalla madalsi ne jotta sais vielä matalemman näköiseksi.. :D Asiallisen näköiset =) Quote Link to comment
Guest lisitsin Posted May 8, 2009 Share Posted May 8, 2009 minkä näköinen puskuri pallokeulassa on? ja ei tuo levittäminen mikään huono idea näyttäis olevan. ne on ne lokarit varmaan sen 10cm levittävät. saa tarjota projekti kuntoisia puskureita savon ja kainuun alueelta. Quote Link to comment
Guest lisitsin Posted May 8, 2009 Share Posted May 8, 2009 tämän näköinen se minun kupla on.http://www.nettiauto.com/volkswagen/kupla/2542897 itse haluaisin siihen puskurit laittaa, niin näyttäis minun silmään paremmalta. ja samalla siitä tulisi vielä matalemman näköinen. levee se jo onkin Quote Link to comment
Recommended Posts