Guest Maximum Posted May 12, 2009 Share Posted May 12, 2009 minkälaisia kokemuksia moottorin kromipelti sarjoista? onko huonolaatusia? joutuuko muokkaamaan hirveesti että sopii paikalleen? kestääkö kromi pinnassa? tekeekö ylipäätään mitn? auto ei jokapäiväisessä ajossa noin 2000-4000km/vuosi Quote Link to comment
hanski. Posted May 12, 2009 Share Posted May 12, 2009 sopivuus noissa on ollut todella surkeeta.. vääränkokoisia, reijät väärissä paikoissa jne.. suosittelen alkuperäisiä hyvin maalattuja peltejä mielummin. Quote Link to comment
Guest Maximum Posted May 12, 2009 Share Posted May 12, 2009 alkanut tuntumaan fiksummalle vaihtoehdolle.... Quote Link to comment
hanski. Posted May 12, 2009 Share Posted May 12, 2009 jos välttämättä haluaa kiiltävää pintaa, niin sitten ehkä... laadun kanssa noilla ei ole mitään tekemistä. Quote Link to comment
mite^ Posted May 12, 2009 Share Posted May 12, 2009 voi sen vakiopellinki kiillottaa ja vaikka lakata jos haluuvaa hinkata :) Quote Link to comment
Guest Maximum Posted May 12, 2009 Share Posted May 12, 2009 kuuppa ei kestä moista näpertelyä.... hirvee homma... Quote Link to comment
Tomppa Posted May 12, 2009 Share Posted May 12, 2009 Kromatut sylinterin päällipellit, Super-tin pellit ja moottorin etu / takapellit sekä hihnapyörän taakse tulevat pellit ja vielä 36hp tuuletinkoppakin ovat ainakin mulla passanneet ihan suoraan paikoilleen. Jotain on saattanut vähän joutua vääntämään ja kääntämään, mutta ei mitään leikkuita tai muuta ole tarvinnut suorittaa. (Super-tinit ainoat, joita on joutunut enemmän vääntelemään) Oma auto näki aktiiviaikoinaan kilometrejä vuodessa juuri tuon verran ja kromipellit pysyivät ihan siisteinä ja kromaus itse pysyi pelleissä ilman ongelmia. Alkuperäisiin verrattuna ovat tietysti vähemmän muodoissaan, mutta loppupeleissä aika vähän. Quote Link to comment
hanski. Posted May 12, 2009 Share Posted May 12, 2009 noissakin saattaa olla montakin tekijää/valmistusmaata. oisko olleet maanantai-peltejä, mitä mulla joskus joitakin oli?? Quote Link to comment
Tomppa Posted May 12, 2009 Share Posted May 12, 2009 Bugpackia olivat mun pellit aikoinaan, mutta nuo nykyisetkin SCATin pellit vaikuttavat ihan asiallisilta. Kesän aikana varmaan tulee yhteen mosaan laiteltua pellit, niin pitää sitten arvioida taas, että mikä on jälkituotanto-osien sopivuus. Quote Link to comment
Recommended Posts