Jump to content

moottorin kromipellit


Guest Maximum

Recommended Posts

Guest Maximum
Posted

minkälaisia kokemuksia moottorin kromipelti sarjoista?

 

onko huonolaatusia?

joutuuko muokkaamaan hirveesti että sopii paikalleen?

kestääkö kromi pinnassa?

tekeekö ylipäätään mitn?

 

auto ei jokapäiväisessä ajossa noin 2000-4000km/vuosi

Posted

sopivuus noissa on ollut todella surkeeta..

vääränkokoisia, reijät väärissä paikoissa jne..

 

suosittelen alkuperäisiä hyvin maalattuja peltejä mielummin.

Guest Maximum
Posted

alkanut tuntumaan fiksummalle vaihtoehdolle....

Guest Maximum
Posted

kuuppa ei kestä moista näpertelyä.... hirvee homma...

Posted

Kromatut sylinterin päällipellit, Super-tin pellit ja moottorin etu / takapellit sekä hihnapyörän taakse tulevat pellit ja vielä 36hp tuuletinkoppakin ovat ainakin mulla passanneet ihan suoraan paikoilleen.

 

Jotain on saattanut vähän joutua vääntämään ja kääntämään, mutta ei mitään leikkuita tai muuta ole tarvinnut suorittaa. (Super-tinit ainoat, joita on joutunut enemmän vääntelemään)

 

Oma auto näki aktiiviaikoinaan kilometrejä vuodessa juuri tuon verran ja kromipellit pysyivät ihan siisteinä ja kromaus itse pysyi pelleissä ilman ongelmia.

 

Alkuperäisiin verrattuna ovat tietysti vähemmän muodoissaan, mutta loppupeleissä aika vähän.

Posted

Bugpackia olivat mun pellit aikoinaan, mutta nuo nykyisetkin SCATin pellit vaikuttavat ihan asiallisilta. Kesän aikana varmaan tulee yhteen mosaan laiteltua pellit, niin pitää sitten arvioida taas, että mikä on jälkituotanto-osien sopivuus.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...