tmm Posted June 3, 2009 Share Posted June 3, 2009 Moro, Nyt kun vähän tarkemmin katselin noita kuplassani olevia kaasareita... Ne on Solex PBIC 32:t. Googlatessani hajotuskuvia ja säätöohjeita, törmäsin yllättävään tietoon: niitä on käytetty 50-luvun alun 356:ssa ja Okrasa viritysseteissä. Onkohan nuo oikeasti niin eksoottiset vai olisiko jossain kolkeissa tms. ollut samoja kaasuttimia? Hyvin ne kyllä pelaa :) -Tuomas Quote Link to comment
Sakke Posted June 3, 2009 Share Posted June 3, 2009 Muistaakseni Taunuksessa oli sama :D Quote Link to comment
-tipi- Posted June 3, 2009 Share Posted June 3, 2009 Pitäneekö tämä paikkansa: http://www.conceptcarz.com/vehicle/fuel ... TypeID=705 Quote Link to comment
tmm Posted June 4, 2009 Author Share Posted June 4, 2009 Nuo mun yksilöt mistään tanarista tai fiiatista ole... Moisia näyttäisi olevan käytössä parin lähteen mukaan Porschen tuotteista 55 heppaisessa 1500 Standard 356:ssa 1950-57. Heti tuntuu, että tuli yläkierroksille lisää voimaa :) -Tuomas Quote Link to comment
vwagen Posted June 4, 2009 Share Posted June 4, 2009 32 PBIC ja sen edeltäjä 32 PBI oli 50-luvun alkupuolen Porscheissa eniten käytetty kaasutin,tehokkaimmissa malleissa oli isommat kaasuttimet,se oli kyllä muutenkin hyvin yleinen kaasutin 50 ja 60 luvuilla Saksassa,Ranskassa,englannissakin. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.