Jallu Posted June 14, 2009 Share Posted June 14, 2009 Minne viedä kupla säätöön, kone 1915cc, 40 dellortot nurkissa. Säädöt-suuttimet melkein kohdallaan. Oisko suositella paikkaa missä homma hoituisi kunnolla ! Toki parempi jos itä-suomesta löytyisi paikka, toki kauemmaskin voisi viedä .. lpr Tepalmet ? hieman kyllästyneenä... Quote Link to comment
Guest Posted June 14, 2009 Share Posted June 14, 2009 Sori kun sekaannun viestiis.. Itse voisin ottaa yhteystiedot Turun seudulta vastaavaan säätäjään.. Quote Link to comment
Jallu Posted July 7, 2009 Author Share Posted July 7, 2009 Minkälainen seosmittari kannattaisi ostaa.. Minkälainen FMI setti kävis kuplaan, lämmitettävällä lambdallako ? Quote Link to comment
JaniM Posted July 7, 2009 Share Posted July 7, 2009 Tyhjäkäynnin säätöön riittää pelkkä lambda ja yleismittari. Laajakaistalla saat katottua yläkierroksille ja kun lyöt lämän pohjaan, et paljonko on vedossa seokset. 185e Innovate ja näkee läppärillä tai sit tuo JAW näytöllä pikkasen halvempi. Quote Link to comment
mite^ Posted July 7, 2009 Share Posted July 7, 2009 eikös sporttiauto naantalissa säädä autoja. Siellä pitäis ihan uusi penkkikin olla. Quote Link to comment
nalleolut Posted July 8, 2009 Share Posted July 8, 2009 martikainen ois silloin mielellään ottanu miun kuplan tutkittavaksi. eli amw. Quote Link to comment
Jallu Posted August 8, 2010 Author Share Posted August 8, 2010 röpötys osa 2. AMW:llä käyty jo pariin otteeseen,,imuvuodot poistettu.. jonka jälkeen kaasareille tehty UÄ-pesu, bensapinnat säädetty, samaa vikaa vielä... Käy tyhjää sekä toimii täydellä kaasulla, mutta... Onko mahdollisesti oikean kaasarin joku kanava umpi-tukossa kun siirtymäalueella paukuttaa tulta putkesta..Kun vasemmalla tulee bensaa "isoina" tippoina hajottajaan, oikealla ei juuri mitään, pääpiirille siirtyessä molemmat sumuaa hyvin.. Testin jälkeen purettuani ainakin kohokammioon asti tuli bensa Entä miksi kone meinaa sammua kun oikeaan kaasariin sumuttaa esim Bräkleeniä,, vasemmalta tyhjäkäynti kiihtyy.. Sytkät OK. Imuvuotoja ei ole enää... Korjatkaa jos kirjoitan puutaheinäää.............. Quote Link to comment
Jallu Posted May 1, 2013 Author Share Posted May 1, 2013 Motivaation keräystä parin tallissa seisotun vuoden jälkeen.. Eilen saatu säätöihin "tv:stä tutulla" Martikaisella.. Takapyörätehoiksi 100.6 hv ja 169.6Nm http://www.amwdynoservice.com/ Osasyynä röpötyksiin oli umpitukkoinen vasemman? puoleinen kaasari joka ei auennut edes UÄ-pesussa, paukutti vaan tasaisella kaasulla jossain 3000-4000rpm Pääsuutin nyt 150 ja tyhjäkäynti 60. Tarkennellaan speksit kun muisti palautuu,,pätkittäin.. Quote Link to comment
Jaku82 Posted May 1, 2013 Share Posted May 1, 2013 tuo AMW on hyvä. Meilläkin moni kerhon auto käyny siel.. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.