Guest Uusitalo Posted August 8, 2009 Share Posted August 8, 2009 Miten päin tuo aluslevy pitäis olla, kun ei meinannu oikein pykälät löytyä...?? Tongin tunnelista tuollasen kumisen holkinkin, mistähän se on pois?? Quote Link to comment
hanski. Posted August 8, 2009 Share Posted August 8, 2009 tuo holkki pitäs saada takas runkotunneliin taikka sitten uusi vastaava. eli se pitkä vaihdetanko menee tuosta läpi, holkki on kiinni siinä runkotunnelin katossa, näppituntumalla löytyy sellanen metallilevy, jossa tuon pitäs olla... jos holkki puuttuu, vaihteet ei välttämättä mene kunnolla päälle +kiva tausta kolina metalli vasten metallia... ja miten saat uuden holkin takas sinne??? kiinalaiset sormet olis poikaa, tai sitten runkotunneliin laikalla/ paineilmasahalla "huoltoluukku" jos luukun teet, muista varoa sisäpuolella olevia putkia... Quote Link to comment
MESIKÄMMEN Posted August 8, 2009 Share Posted August 8, 2009 Ei tarvita mitään kiinasormia tai muuta kummallista. Äläkä ihmeessä tee mitään huoltoluukkua. Kyseessä lienee kupla ( pätee myös kolmostyyppiin ) Irroita vaihdekeppi, avaa vaihteensiirtäjän tangon liitos takapenkin alla olevasta luukusta ( kolkissa luukku auton alla ), avaa runkotunnelin etupään luukku ja luukut varapyöräkotelossa, työnnä tanko tunnelissa eteenpäin niin paljon, että se tulee pois tuosta etukannattimesta ( heti vahdekepin aukon takana tunnelin katossa ) Asenna uusi kannattimeen uusi pusla ja puslaan jousirengas. Laita vaihteensiirtäjän tankoon vaseliinia ja työnnä se takaisin paikoilleen. Kiinnitä takaliitos, luukku ja vaihdekeppi. Kokeile vaihteita ja säädä vaihdekepin asento siten, että kaikki vaihteet pelaavat hyvin. Quote Link to comment
Guest Uusitalo Posted August 8, 2009 Share Posted August 8, 2009 Miten päin tuon levyn sit tulee olla?? Quote Link to comment
make76 Posted August 9, 2009 Share Posted August 9, 2009 Miten päin tuon levyn sit tulee olla?? Tuossa toiselta palstalta varastettu ohje, kiitos Turolle siitä: Kun rajoitinlaatta on ensin asennettu oikein päin,pitempi reuna oikealla,ylöspäin,nouseva nokka eteenpäin,kootaan vaihdekeppi runsaan rasvan kanssa,pultit jätetään hiukan löysälle,kytketään2.vaihde,kepin pitäisi tällöin olla poikittaissuunnassa kohtisuorassa ja pituussuunnassa noin 11 astetta taaksepäin kallistuneena.Rajoitin laattaa painetaan ruuvarilla vasemmalle,kunnes se on kiinni vaihdekepin vastinolakkeessa,kepistä pidetään samalla kiinni ettei se pääse liikkumaan.Pultit kiristetään Make Quote Link to comment
Guest Uusitalo Posted August 9, 2009 Share Posted August 9, 2009 Miten päin tuon levyn sit tulee olla?? Tuossa toiselta palstalta varastettu ohje, kiitos Turolle siitä: Kun rajoitinlaatta on ensin asennettu oikein päin,pitempi reuna oikealla,ylöspäin,nouseva nokka eteenpäin,kootaan vaihdekeppi runsaan rasvan kanssa,pultit jätetään hiukan löysälle,kytketään2.vaihde,kepin pitäisi tällöin olla poikittaissuunnassa kohtisuorassa ja pituussuunnassa noin 11 astetta taaksepäin kallistuneena.Rajoitin laattaa painetaan ruuvarilla vasemmalle,kunnes se on kiinni vaihdekepin vastinolakkeessa,kepistä pidetään samalla kiinni ettei se pääse liikkumaan.Pultit kiristetään Make No eiköhän noilla ohjeilla saada säädöt kohdalleen.. kiitos! Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.