askis Posted September 2, 2009 Share Posted September 2, 2009 Onko jollakin kokemusta lämpökanavan pohjapellin vaihtamisesta, kori irti rungosta? ja uusi pelti tilalle.. Vai uutta peltiä vanhan päälle...?(eikä koria irti rungosta) tämmöistä pitäisi alkaa tekemään.. mikä olisi hyvä vaihtoehto? kyseessä kupla -74 Quote Link to comment
Tanhis Posted September 2, 2009 Share Posted September 2, 2009 Se että mitä alat tekemään riippuu aikapaljon siittä että millaista autoa rakennat. Quote Link to comment
mite^ Posted September 2, 2009 Share Posted September 2, 2009 ei ainakaa ikinä uutta peltiä vanhan päälle. Quote Link to comment
Guest timokupla Posted September 3, 2009 Share Posted September 3, 2009 Onko jollakin kokemusta lämpökanavan pohjapellin vaihtamisesta, kori irti rungosta? ja uusi pelti tilalle..Vai uutta peltiä vanhan päälle...?(eikä koria irti rungosta) tämmöistä pitäisi alkaa tekemään.. mikä olisi hyvä vaihtoehto? kyseessä kupla -74 On. Hitsasin A ja B pilareihin tukikehikon ja nostin korin irti pohjalevystä. Sitten vaihdoin koko tunnelit. Sovittelin siinä välillä pohjalevyä, että reiät menee kohdalleen. Tuossapa yks linkki: http://www.ramva.org/dragenwagen/heaterchannel.html Quote Link to comment
askis Posted September 4, 2009 Author Share Posted September 4, 2009 Kiitos! Olipa aika tyhjentävä ja hyvä tuo linkki! Hyvä kuvat, samalla selvisi tuo tunkin korvakkeen paikka sekä sen asennus... Pitänee saada kori jonkin verran irti rungosta ja kapulaa väliin.. Tarkoitus saada kestävä ja siisti peli aikaiseksi.. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.