Guest Posted March 3, 2010 Share Posted March 3, 2010 Keinut oli 1100 euroa, kun viimeksi kysyin. Eli toihan on jo aika halpa setti. Quote Link to comment
mikko k Posted March 3, 2010 Author Share Posted March 3, 2010 No mä muistin sitten väärin. Quote Link to comment
JM Posted June 29, 2010 Share Posted June 29, 2010 Mitäs peltejä näitten kanssa olette käyttäneet? Vakio kaxs reikäset näyttää menevän aika reikäjuustoks ennenkun istuu (huonosti) paikalleen. Quote Link to comment
Marko Posted June 29, 2010 Share Posted June 29, 2010 Mitäs peltejä näitten kanssa olette käyttäneet? Vakio kaxs reikäset näyttää menevän aika reikäjuustoks ennenkun istuu (huonosti) paikalleen. Joo niistä noita on askarreltu ku ei oikee parempaakaan aihiota oo tiedossa. Quote Link to comment
mikko k Posted June 29, 2010 Author Share Posted June 29, 2010 Mulle tullee alumiinista pellit, kun on toi porsaan puhallin. Quote Link to comment
ARTO Posted June 29, 2010 Share Posted June 29, 2010 Mulle tullee alumiinista pellit, kun on toi porsaan puhallin. Minkäs kokonen hihnapyörä tulee kampuran päähän? Sitä meinaan jos sulla on runsailla jäähdytysrivoilla olevat kannet + oletettavasti sylinterit ns nikasilit niin lämmöntuotto/jäähdytyskapasiteetti aivan toista kuin vakiomyllyllä. Toki sulla toi kierukka löytyy pakoputkistosta, mutta tuskin koko aikaa pystyt nilkka suorana cruisaamaan:) Quote Link to comment
mikko k Posted June 29, 2010 Author Share Posted June 29, 2010 Tän sivun yläreunan kuvassa näkyykin, että mulla on kahdella hihnapyörällä varustettu puhallin. Toinen hihna pyörittää puhallinta ja toinen laturia. Ja kammen päässä olevat pyörät hieman myös pilkottaa. Halkaisijat ei nyt just tässä ole mielessä, mutta koot ovat kokolailla vastaavat kuin 993 possussa, josta laturi on kotoisin (Kävin tutun possusta mittaamassa). Tähän pataan tulee mahlen valurautanormiputket, sisällään virtala-special wisecot. Eli niissä on riittävästi kattoa, että saatiin sorvattua sopivat puristuskorkeudet ottaen huomioon putkien, kankien, iskun jne. pituudet, ettei tarvitse lainkaan prikkoja sylttyjen alle. Ja paksua kattoa tarvitaan luonnollisesti vaffaa ahtopainetta vasten... Sen verran on ajateltu tehoa saatavan, että toivottavasti jäähdytyskapasiteetti riittää... ;-D No varmaan kyllä tavalliseen kruisailuun, mutta jos tarviikin jostain syystä ajaa pidempään kovemmilla ahdoilla... Jaa niin, tää on tälläinen etullinen putjettiviritys... Nikkiet menee piirun isompaan nelkkuun... :-)) Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.