peeki Posted February 19, 2010 Share Posted February 19, 2010 Onko kova homma ja mitä kaikkea pitää vaihtaa: "normi"laatikko eli se jossa vetareiden päällä suojaputket vaihtaisi laatikkoon joitaa on ilmeisesti 1302 ja 1303 sekä pakussa. Kyseessä on vm-70 kirppu.. Ja asiallisia vastauksia kiitos Quote Link to comment
vesav Posted February 19, 2010 Share Posted February 19, 2010 äkkiä kuukle löysi tollasta... http://www.blindchickenracing.com/How_to/IRSconversion/IRSconversion.htm http://www.manxgallery.org/gallery/album91 en tiedä auttaako mutta varmaan saa ainakin vähän kuvaa homman suuruudesta... vesa Quote Link to comment
peeki Posted February 19, 2010 Author Share Posted February 19, 2010 Olikin vähän isompitöinen homma mutta ei mahdoton... ensi talveksi pitää vissiin etsiä tallipaikka... Vaasassa vaan huonosti harrastajan kukkarolle sopivia talleja tarjolla.. Quote Link to comment
mikan Posted February 20, 2010 Share Posted February 20, 2010 Koska kyseessä kirppu, niin täytyykö huomioida kanta-autoprosentit? t. Mika Quote Link to comment
Racing Posted February 20, 2010 Share Posted February 20, 2010 Koska kyseessä kirppu, niin täytyykö huomioida kanta-autoprosentit? t. Mika En näe edes minkäänlaista etua vaihtaa kirppuun nivel-akseli takapäätä,koska kirpun koppa on erittäin kevyt,renkaat ylileveät, ja autolla "mutkaan" ajettavat nopeudet pysyy sen verran pieninä. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.