Guest Toheltaja Posted April 3, 2010 Share Posted April 3, 2010 -50 luvun lopussako jo? vai vasta 60 luvulla Quote Link to comment
Virtanen Posted April 3, 2010 Share Posted April 3, 2010 50-luvun loppu, olisko -58, ainakin rasvanipallinen se vielä oli? Vanhempiin sai jälkiasennussarjaa. Quote Link to comment
seppo mäntykivi Posted April 3, 2010 Share Posted April 3, 2010 Mulla ei ollut swedutuonnin -60 mallissa vaimenninta, eikä sille paikkaa. Quote Link to comment
vwagen Posted April 3, 2010 Share Posted April 3, 2010 2.3-60(jos Kuplasta on kysymys). Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted April 3, 2010 Share Posted April 3, 2010 Ny tarttis ovaaliin moinen askarrella, raidetangot ku o uudemmasta ja vaimentimelle on paikka, tosin akselissa ei o paikkaa. Pitänee heftata uudemman akselin malliin vastaava korvake sihinkin. Tosin polttoaineputki tarttee kans siirtää, tulee just perhana siitä kohtaa tuo vaimennin yli :( Quote Link to comment
metake Posted April 3, 2010 Share Posted April 3, 2010 Mulla on ovaaliin lisätty lattaraudasta asiallisesti tehty korvake ohjausiskarille, eikä ole polttoaineputkea mun mielestä siirrelty. Saa tulla vakoileen miten on tehty. Quote Link to comment
Recommended Posts