Jump to content

volkkaripalsta vs. pölhölä


Guest jomppa

Recommended Posts

kumpi on parempi? miksi? kumpaa luette ja kuinka usein?

 

itse luen vain tätä, silläkin uhalla että pölhölässä olisi jotain kiinnostavaa. kumpikohan muuten mahtaa nykyään olla suositumpi?

Link to comment
Guest Mika Raussi

Tätä ja vain tätä. Jossain vaiheessa luin molempia, mutta miuta rupes vituttamaan se yhistys taas ihan urakalla, niin en edes avaa moista palstaa.

 

Täällä on oikeet harrastajat. Yhistyksen puolella kysellään vaan, että missä se startti on.

Link to comment
Guest Sami Lahtimaa
Täällä on oikeet harrastajat. Yhistyksen puolella kysellään vaan, että missä se startti on.

 

JOs se on vaikka aloitteleva ja tuleva "oikea" harrastaja??

 

Määrittele "oikea" harrastaja kiinnostais tietää? Että kumpikohan sitä itse mahtaa olla :D

 

Itse luen molempia vaikka osittain tuppaa olemaan samoja juttuja varsinkin myyntipuolella.

Link to comment
Guest Mika Raussi

Oikea harrastaja on semmonen, että se ei välttämättä ihan heti kysy sitä startin paikkaa, vaan tajuaa itekin kattoa. Tyhmien kyseleminen on aina yhtä jees.

 

Alottavat alotelkoon pölhölässä...

Link to comment

Yhdistys ja osa sen äänekkäimmistä jäsenistä alko tympimään, joten seuraan vain tätä. En ole pölhölässä käynyt varmaan kohta kolmeen vuoteen. Jäsenmaksun jätän maksamatta ekaa kertaa yli kymmeneen vuoteen myös.. mitä sitä maksamaan kun kumpikaan osapuoli ei saa toiselta mitään tarpeellista. Aikansa kutakin.

 

Jan

Link to comment
Guest Mika Raussi
Kyllä kaikki kyselee välillä tyhmiä, itse olen ainkin hyvin elävä esimerkki =D

 

 

Vai saadaanko "Oikeita Harrastajia" panemalla Raussi muottiin ja kloonaamalla...??? =D * Vitsi vitsi*

 

-MP-

Paskat sillä loppupeleissä väliä oo, että mitä täällä kysellään. Kunhan lätisen..

 

Mutta on täällä kuitenkin toiset jutut kun pölhölässä.. Ei oo pölhöjä..

Link to comment
Guest arto linden
Oikea harrastaja on semmonen, että se ei välttämättä ihan heti kysy sitä startin paikkaa, vaan tajuaa itekin kattoa. Tyhmien kyseleminen on aina yhtä jees.

 

Alottavat alotelkoon pölhölässä...

 

Mites tää seuraava joka on poimittu V8 lehdestä 6/83

 

Arvoisa V8-toimitus

Kysyisin muutamia asioita autostani, jota ajan kuluksi rakentelen:

Voiko VW 1200:een asentaa V8-moottorin? Mikä on tällaisen mootorin

hinta, (käytetyn tai uuden)?

 

Kysyvä ei tieltä eksy......tai jotain!

Link to comment

Muistelen että 80-luvun puolivälin V8 Magazinessa oli kuvia kotimaisesta näyttelystä jossa esillä oli Kupla Roverin kasilla...saattoi olla jopa leimattu laite..?

Jospa ne Veekasisedät heittivät vitsinä että "kyllä voi". ;)

 

Hilpeyttä on herättänyt myös "sairaasti jenkkei diggaava 15-vee jannu" joka em. lehden postilaatikko-palstalla kyselee oikeaoppista kuminpolttotekniikkaa...

Link to comment
Guest jakerace

...kyllä ns.VW "asiantuntijatkin "voivat tyhmiä kysellä.Eihän jokaisella rakentelu "alueella" tarvitse päteä.Vai tuleeko tunne miksen mä totakaan tienny?.Kyllä me kaikki "tyhmätkin"(minä) voidaan kysellä vaikka vessanpöntön väriä häpeämättä.Oppikaamme molemmilta VW sivuilta tai emme ... Vaikka olis autoja rakentanut monta vuotta,aina löytyy kysymyksiä.(myös muitakin merkkejä).Onhan se mukava saada kysymykseen vastaus. t:kesää odotellen

Link to comment
Guest Mika Raussi

Tyypit ottaa ehkä vähän liian tosissaan...

 

Hitto kyselinhän miekii tuolla, että mitä nyt kun kone ei lähe käyntiin.. Vähän aikaa sitten ihmettelin, että onko tommosess k-jetissä joku pyörivä akseli sisällä, mikä jakaa bensat ja , että mistä se ottaa vetonsa, mutta onneks mie en kysyny keltään :P

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...