Jump to content

Kasterlevyjen asennus


Recommended Posts

Kaster, caster.

 

Kun ko. levyjä laittaa sinne väliin, niin voiko/kannattakko/pitääkö niitä laittaa useampia päällekkäin. Jos voi, niin tietenkin sitten tilanteen mukaan sen verran että kulma korjaantuu.

 

Jonkunlaista perstuntumaa että miten yhdet levyt auttaa. Että pitääkö olla jo tosi reilu etukeno että tarvii kahdet tai enemmän?

 

Onhan ne muuten ihan lailliset vermeet, ettei katsastuksessa pitäisi tulla sanomista.

Link to comment

Ei nyt sentäs päällekkäin useita;)!!

 

Mulla riitti yhdet 5cm madalluksella edestä,takaa normaalikorkeus,kaikki kulmat tehtaan ohjearvoissa kun kulmat säädettiin,noita pystyy vielä sitten liikuttamaan sielä palkin ja akselin välissä kun kulmia säätää kun hieman löysää kahta akselin pulttia. Itse vedin kiveniskumassalla nuo piiloon,eikä tuskin niistä sanomista olisi leimalla ollut. VW on itsekin toimittanut noita varaosana jostain luin jossa oli vielä vw varaosanumerokin.

Link to comment

Mm. kiihdyttelijät käyttää useampaa levyä sen vuoksi, että suuntavakavuus paranee (kulma muuttuu radikaalimmin). Samalla tietysti ratin kääntäminen muuttuu raskaammaksi, mutta varttimailin suoralla sillä ei taida olla merkitystä.

 

Olen kyllä kuullut kadullakin käytettävän kahta paria, mutta itse olen tyytynyt yhteen pariin.

Link to comment

Mulle taas luotettava taho kertoi että on silti tarpeen, geometria muuttuu jos keula apudottaa, vaikka sitten perääkin tiputtais yhtä paljon.

 

Asia on eri jos keulan madallus on tehty dropatuilla olka-akseleilla, silloin ei mikään muutu. (siis jos perä laskee yhtä paljon)

 

Ja eikös niitä shimmejä ollu eri paksuisia saatavana ettei tartte pistää montaa päällekkäin

 

Jan

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...