Tuomo Lehmikangas Posted February 22, 2005 Share Posted February 22, 2005 Kaster, caster. Kun ko. levyjä laittaa sinne väliin, niin voiko/kannattakko/pitääkö niitä laittaa useampia päällekkäin. Jos voi, niin tietenkin sitten tilanteen mukaan sen verran että kulma korjaantuu. Jonkunlaista perstuntumaa että miten yhdet levyt auttaa. Että pitääkö olla jo tosi reilu etukeno että tarvii kahdet tai enemmän? Onhan ne muuten ihan lailliset vermeet, ettei katsastuksessa pitäisi tulla sanomista. Quote Link to comment
Racing Posted February 22, 2005 Share Posted February 22, 2005 Ei nyt sentäs päällekkäin useita;)!! Mulla riitti yhdet 5cm madalluksella edestä,takaa normaalikorkeus,kaikki kulmat tehtaan ohjearvoissa kun kulmat säädettiin,noita pystyy vielä sitten liikuttamaan sielä palkin ja akselin välissä kun kulmia säätää kun hieman löysää kahta akselin pulttia. Itse vedin kiveniskumassalla nuo piiloon,eikä tuskin niistä sanomista olisi leimalla ollut. VW on itsekin toimittanut noita varaosana jostain luin jossa oli vielä vw varaosanumerokin. Quote Link to comment
Tomppa Posted February 23, 2005 Share Posted February 23, 2005 Mm. kiihdyttelijät käyttää useampaa levyä sen vuoksi, että suuntavakavuus paranee (kulma muuttuu radikaalimmin). Samalla tietysti ratin kääntäminen muuttuu raskaammaksi, mutta varttimailin suoralla sillä ei taida olla merkitystä. Olen kyllä kuullut kadullakin käytettävän kahta paria, mutta itse olen tyytynyt yhteen pariin. Quote Link to comment
Tuomo Lehmikangas Posted February 23, 2005 Author Share Posted February 23, 2005 Ok. Kiitti. Kylläpä taitaa se yksi pari sitten riittää. Quote Link to comment
Guest KAAPO Posted February 23, 2005 Share Posted February 23, 2005 Reilusti puotettuun keulaan suosittelevat tupla levyjä... Quote Link to comment
Olli Ristimäki Posted February 23, 2005 Share Posted February 23, 2005 Noista levyistä, ne ei siis oo tarpeen jos keulaa ja perää on pudotettu suunnilleen yhtä paljon, jos oon oikein ymmärtänyt? Quote Link to comment
Guest Posted February 23, 2005 Share Posted February 23, 2005 Mulle taas luotettava taho kertoi että on silti tarpeen, geometria muuttuu jos keula apudottaa, vaikka sitten perääkin tiputtais yhtä paljon. Asia on eri jos keulan madallus on tehty dropatuilla olka-akseleilla, silloin ei mikään muutu. (siis jos perä laskee yhtä paljon) Ja eikös niitä shimmejä ollu eri paksuisia saatavana ettei tartte pistää montaa päällekkäin Jan Quote Link to comment
Guest marko jääskeläinen Posted February 24, 2005 Share Posted February 24, 2005 kun laitatte niitä levyjä niin vaihtakaa pultit kans ettei jää liian lyhyex.1 kadulle ja 2 stripille Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.