Jump to content

Etuiskarin alapään kiinnitys???


Guest janie79

Recommended Posts

Guest janie79

Tuleeko iskarin alapää siihen paksumman osan päälle tukivarressa, vai miten ihmeessä se tulee??

 

Paksumpi osuus tukivarressa on n. 15mm, mutta reikä iskarissa (holkki kumin sisällä) vaan 11mm.. mitä en nyt hiffaa???

Link to comment
Guest Toheltaja

iskarin reiän pitäs olla 10mm ja karvan päälle. Sulla on vanhan iskarin holkki siinä alatukivarressa kiinni jos on tuon 15mm. Ei muuta ku hiomalaikka rälläkkään ja hiot siitä yhdeltä sivulta matskua veks että halkee, sitte lähtee siirtoleukapihdeillä aika kivutta...

Link to comment
Guest janie79

Sattuisko olemaan kuvaa alatukivarresta, missä on iskari kiinni? Anyone?

 

Ei mulla siinä sitä vanhaa holkki enää ole, tarkoitin että tuleeko se vaan sen kierteisen osan päälle se alapää.. ei kai se sen paksumman osan päälle mikä tukivarressa on kiinteästi kuulu tulla?

 

Mulla on se iskarin alapultti hukassa, se selventäis paljon.

Link to comment

Miten se iskarin alapään pultti voi olla hukassa kun se on siinä tukivarressa kiinni, ja vain mutteri lähtee irti?

 

No, kuiteskin, tuon punaisella ympyröidyn kohdan päälle tulee se iskari.

post-948-13888362123214_thumb.jpg

Link to comment
Guest janie79
Miten se iskarin alapään pultti voi olla hukassa kun se on siinä tukivarressa kiinni, ja vain mutteri lähtee irti?

 

No, kuiteskin, tuon punaisella ympyröidyn kohdan päälle tulee se iskari.

 

Joo, eli ihan oikeaan kohtaan olen yrittänyt sitä asentaa :)

 

Toi punaisella ympyröity kohta on vaan 15mm paksu, ja iskarin reikä holkkeineen on

n. 11mm .. onkohan väärän mallin iskarit kyseessä, HC:lta kuitenkin ostettu, joten epäilen.

 

Tukivarret on kuitenkin siivottu ja maalattu joten en haluaisi uskoa että olen ollut niin tyhmä että olen jättänyt sen vanhan holkin umpiruosteisena siihen ja maalannut yli, kaikki on mahdollista tosin.

 

Ja mutteria tosiaan tarkoitin.

Link to comment
Guest janie79
usko Toheltajaa, vanhan iskarin holkki on ruostunu tukivarteen. Arvasin ongelmasi heti otsikon nähtyäni.

 

No onhan se uskottava :D

 

Siirryn nyt virtuaaliharrastamisen parista tuonne talliin katsomaan asiaa uudesta vinkkelistä.. ;)

Link to comment
Guest janie79

Noniin no.. olihan ne holkit siellä. Hellää +1950c lämpökiharrinta ja manikyyriä mactoolssin hauenleukapihdeillä niin kupla luovutti holkkinsa..

 

Mitä tästä opimme, kaikki ei ole siltä miltä näyttää.. :)

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...