Jump to content

Alkuperäistyylistä penkin verhoilua?


Recommended Posts

Mistä 50 luvun lopun kuplaan harmaata alkuperäistyylistä kangasta? Kummankin penkin reunat rispaantunut rikki ja tarvitsisi korjauttaa. En halua epämiellytäviä kokomuovisia TMI päällisiä vaan orkkistyylistä kangasta istuinosiin.

Link to comment
  • 1 month later...

Samoja TMI:n keinonahkaverhouksia löytyy Suomestakin ja todennäköisesti edullisemmin. Tuo 'koripunos'-vinyyli on hyvin samanlaista kuin 'stanu'-mallin Kolmosessa, kuten 1500A, mutta kankaan ja S-mallin verhouksen kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.

Link to comment
Mä tilasin mun kolkkiin tästä firmasta valmiiksi ommellut päälliset (odottavat postin tullissa).

Eipä tartte itte ommella.

 

http://www.vwispwest.com/home.php?cat=282&parentid=387

 

Onko nuo halpoja vai näinkö väärin... Full set varmaan tarkottaa jopa tuolla maassa kaikkia penkkejä..?

-67:n kuppelon pääliset 90eskoa... Tjaa eipä kannata pistää äiteetä ompelemaan.. Tietty jotain lisähintoj näytti tulevan kangasjutuista tai väreistä.

Tosin en kyl ihan sisäistäny et miten tuo toimii.. :)

 

Ja entäpä onko tietoa tullin osuudesta?

Link to comment
Guest albanzo

Onko kellään mitään hajua et mistä sais ostettua kuvan mukaiset verhoilut penkkeihin?

Hakusessa originellia vastaava verhoilu uusien rispaantuneiden tilalle. Auto on '65 T1.

_big.jpg

 

Niin ja onko toi penkkien verhoilu ees originaali? Tää on ensimmäinen kupla mun omistuksessa. ;)

Link to comment
Guest albanzo

No sitä mä vähän pelkäsinkin ku en oo itekään löytäny moista mistään, vaikka nettiä nyt on jo _jonkunverran_ tullu kahlattua läpi...

 

Kellään ylimääräsenä moisia orkkisverhoiluja? ;)

Link to comment
  • 4 months later...

Onko kukaan pessyt pesukoneessa tommosia vanhoja penkkien verhoiluja, kestääkö ne vai hajoaako käsiin ?

 

Kerran olen pessyt -00 vuotisen käyttiksen takapenkin verhoilut, verhoilijan ohjeen mukaan max 40 asteessa ettei mene vinyylit pilalle. Hyvin kesti ja puhdasta tuli.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...