Mikojan Posted May 20, 2010 Posted May 20, 2010 Tervwe. Miten on jos joutuu tollaseen myöhäispalloon jousitusta uusimaa, miten on varaosien saatavuus vai meneekö teettämiseksi? Autoon laitetaan nyt uudet iskarit, josko tilanne korjautuisi mutta wvahuksella ajetaan, niin pahimpaan varaudutaan ;) T: Mikko V Quote
Guest Toheltaja Posted May 20, 2010 Posted May 20, 2010 saahan noihin iskareita ihan hienosti, ja jousilattojakin... Mulla pitäs olla sekä eteen että taakse vääntösauvoja, lattoja yms. Quote
Mikojan Posted May 20, 2010 Author Posted May 20, 2010 Iskarit on hankittu, mutta mistäs noita muita jousituksen, jousilattoja yms... osia saisi? T: Mikko V Quote
mikan Posted May 20, 2010 Posted May 20, 2010 No eipä sinne juuri mitään muuta tarvi uusia kuin puslat taakse. Ne yleensä kuluu, ei muut osat. Ei maksa paljoa ja saa jokaisesta asiallisesta vw-harrastusliikkeestä. Eli tommosia neljä kappaletta ja hinta alle kympin kappale. t. Mika Quote
-tipi- Posted May 20, 2010 Posted May 20, 2010 Kyllähän se ruoste on voinu haukata noiden kumien suojakipot ja tukivarretkin. Vaan kaupoistahan noitakin saa. Quote
hyeena Posted May 28, 2010 Posted May 28, 2010 Täälläkin perän ryhdistys mielessä, niin mitä kaikkea kannattaisi vaihtaa samalla vaivalla? Kumet, kannet ja poorin parin verran ehkä taivasta kohti varmuuden vuoksi muutenkin. neutralisoituuko camperkulmat yhtään noiden kumien, kansien jne. vaihdon myötä? Lisäjousella varustetut iskunvaimentimet tietysti olisi ehkä ryhdistävä ratkaisu muun operaation ohessa mutta täälläkin pyörineet myyntikappaleet taisi mennä jo Joensuuhun. Löytääkö noita edukkaasti mistään vai kannattaako suoraan tilata Motonetin iskarit (ei varastossa niilläkään eli löytyiskö muualta?). Kasatessa lattoja vääntösauvaan pitemmät pultit kuulemma auttaa kummasti. Millaiset siis? Kuinka paljon pyöräkotelon alueelta tavaraa on _pakko_ purkaa että homma hoituu? Työstään pääsee vasta kun härpäkkeet kyydissä. Quote
nalle85 Posted May 29, 2010 Posted May 29, 2010 itekki olen mietiskelly mitkä iskarit sopis pallokeulaan eteen/taakse pituuden puolesta? saako noita lisäjousellisia muulta ku hotcarsilta? Quote
hyeena Posted May 29, 2010 Posted May 29, 2010 Ja Hotcarsissakaan ei tunnu löytyvän varhaispallikseen taakse iskaria. Quote
hyeena Posted June 18, 2010 Posted June 18, 2010 Siellä lepää auto toista yötään pukeilla, kun ei meinaa irrota jousilatta. Ruuvarikin meinas lävistää aran paikan kun yritin moisella kiilata lattaa stopparistaan. Millä ihmiset on saanut tuon latan alas ja jännityksestä. Toivois saavan hommaa eteenpäin. Vääntövarren pää on aina muhjun näköinen vaan saattaa se olla ok syvemmältä. Onko jollain tervettä vääntösauvaa (x2) jos noi vaikuttaa väsähtäneiltä. Joltain kuulin että mahottomia ei sauva kestä piristystä vaan naksahtaa aikanaan. Huomenna uudet pultit, niitä jo joutu rälläköimään irti. Quote
-tipi- Posted June 19, 2010 Posted June 19, 2010 Voi olla hazardi hommia, mutta jos nostaa hallitunkilla latasta niin että se nousee topparistaan, sitten vetää tunkkia ulospäin, ja laskee tunkin alas. Samalla voi kammeta lattaa vasaran naulanirrotuspuolella tai sorkkaraudalla yläpuolelta. Tämä saattaa vaatia sitten enempi kuin 2 kättä. Sen jälkeen hakkaa lattaa kylkeen, niin eiköhän se sieltä pihalle tule. Muista merkata latan asento jouseen sekä runkoon nähden, jos haluat löytää vielä alkuperäisen kohdan. Eikö saa tilattua iskaria: http://www.motonet.fi/motonet/tuotteet/444002/0 Quote
Guest OberSchlachter Posted June 19, 2010 Posted June 19, 2010 Kyllä takaiskareita löytyy, vaikkapa meiltä: http://www.paruzzi.com/webstore/?zoektr ... tegory=230 http://www.oberschlachter.fi info [@] oberschlachter.fi 044-2110000 044-2100000 0440-211119 Quote
hyeena Posted June 19, 2010 Posted June 19, 2010 iskarit on kyllä nyt teurastajilta, pitää testata tuota tunkkitippiä tipiltä. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.