non-hippy Posted June 14, 2010 Share Posted June 14, 2010 Juniksessa siis straigth axle conversion ja jarruongelman takia oli pakko repiä auki tutkiakseen mistä palapelistä tämä aikaisemman omistajan säveltämä kokoonpano on tehty. Öljyä löyty kengistä. Selkeesti jarruosat + kilpi tunnistettu nyt normi 70-luvun kuplavolkkarin osiksi,, Jarrurumpu wide5. Mutta yllätys oli suuri kun tajusin kilven olevan ylösalaisin. Siis säädöt ylhäällä ja työsylinteri alhaalla. Näin ei ainakaan se "öljynkeräyskouru" toimi kun sijaitsee yläpuolella. Ilmaaminenkin voi olla haastavaa. Muuta syytä en tähän asennukseen keksi kuin käsijarruvaijerin helpompi/suorempi reitti. Onko tämä normi pakon sanelema tapa asentaa näitä virityksiä kupla osilla?, vai onko joku toinen parempi "oikea" tapa? Quote Link to comment
Västi Posted June 15, 2010 Share Posted June 15, 2010 Itse laitoin taakse typ3 jarrukamat. Kilvet asennettiin juurikin ylösalaisin, eli vasen oikealle ja oikea vasemmalle. Se oli ainoa mahdollinen tapa ilman kässärivaijeriputkien pidennystä saada kässäri pelaamaan. Silti piti sorvata 40mm holkki vaijeria pidentämään. Ilmauksen kanssa ei ollut mitään ongelmaa. Quote Link to comment
PZQ Posted June 15, 2010 Share Posted June 15, 2010 Tai nävertää varhaisjunan jarruista http://www.wagenswest.com/howto.html#5 Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.