Jump to content

Mistäs on "fiksua" ostaa säädettävä etuakseli?


Guest pumis86

Recommended Posts

Nii elikkäs mistäs suosittelette ostamaan säädettävän etuakselin kuplaan? Hotcarsilla on ainakin myytävänä mutta ois kiva kuulla muitakin vaihtoehtoja ja hintojakin saada selville.

 

Ostin jo vakioetuakselin, siis ihan uuden mutta tulin siihen tulokseen että fiksumpaa ostaa varmaan säädettävä etuakseli jotta ei katsastuksessa tule ongelmia.

 

Joten myytävänä ois tuo vakio etuakseli joka on maalattu sinkkipohjamaalilla, pohjamaalilla ja mattamustalla. Akseli siis uusi eikä ole käytetty paikoillaan kertaakaan. Tiedustella voi jos kiinnostaa.

Link to comment
  • 3 weeks later...

Kehutaan nyt vaikka yhtä akselia jota saa pariltakin toimittajalta jotka tätä palstaa sponssaavat. Ostin itse kavennetun olkatappisäätöakselin CSPn valikoimista ja oikein olen tyytyväinen tuotteeseen. Säätövara on riittävä ja mikä parasta siinä on neulalaakerit uretaanisten sijaan joita useimmissa jälkituotantoakseleissa viljellään. Tämä tarkoittanee pitkässä juoksussa alkuperäisen kaltaista jousitusta ja pitkää käyttöikää yms. Akseliin oli stanssattu CSPn logo eli taitaa olla heidän omaa tuotantoa/tuottamaa kamaa. Voin suositella. Ei varmasti halvin markkinoilla, silti yksi parhaista joita mulle on tullut vastaan.

Link to comment
Kehutaan nyt vaikka yhtä akselia jota saa pariltakin toimittajalta jotka tätä palstaa sponssaavat. Ostin itse kavennetun olkatappisäätöakselin CSPn valikoimista ja oikein olen tyytyväinen tuotteeseen. Säätövara on riittävä ja mikä parasta siinä on neulalaakerit uretaanisten sijaan joita useimmissa jälkituotantoakseleissa viljellään. Tämä tarkoittanee pitkässä juoksussa alkuperäisen kaltaista jousitusta ja pitkää käyttöikää yms. Akseliin oli stanssattu CSPn logo eli taitaa olla heidän omaa tuotantoa/tuottamaa kamaa. Voin suositella. Ei varmasti halvin markkinoilla, silti yksi parhaista joita mulle on tullut vastaan.

 

Allekirjoitan samat,

Näitä ainakin saa kuplapajan kautta.

Link to comment

Meiltä IGASAn akselit, laatu ihan toista luokkaa kuin puma-akseleissa. Ja näissä neulalaakerit - ei siis mitään uretaanivirityksiä. Näillä kova kysyntä, ja välillä saatavuus heikkoa, mutta jotain löytyy kotimaastakin heti toimitukseen ;)

 

Kannattaa katsoa myös hintaa - esim. 65>> säädettävä 275€, >>65 kavennettu säädettävä 295€...

 

info [@] oberschlachter.fi

Paruzzi-myynti: 044-2100000 (Matti)

Paruzzi-myynti: 0440-211119 (Mikko)

Paruzzi & Syncro-myynti, laskutus: 044-2110000 (Mikko)

 

Virka-ajan ulkopuolella kannattaa lähestyä tekstiviestillä / sähköpostilla, vastaamme niin nopeasti kuin pystymme!

 

paruzzi-tilaus.jpg

 

3398.jpg

Link to comment
  • 2 weeks later...

KK:sta saa varmaan halvimmat säätöakselit, joita saakin sitten säätää että saa toimimaan. Itse laittaisin CSP:n tuotteen tai hyvin itsetehdyn tai modatun Puman.

 

edit: tarkemmin lukeneena ei tuo oberin vaihtoehtokaan vaikuta yhtään huonolta...

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...