Heebah Posted September 2, 2010 Share Posted September 2, 2010 Tässä välitettyä ilmoa SCC-tiimin puolesta suomeks. Missä? JPMotorsport, Granitgatan 7, Helsingborg, Sweden. Mitä? Dynotusta infoa ja hubaa. Ovet aukee klo 10.00 Dynosessiot alkaa n. 10.30. Jos haluat dynottaa autosi, näpyttele www.jpmotorsport.se , klikkaa "Sign In". Mukaan mahtuu maksimissaan 10 autoa, ilmoittaudu ajoissa. Dynosession jälkeen: Johannes luennoi seuraavista aiheista: - Raptor-nokka-akseleiden salaisuudet - Uusien tuotteiden esittelyä - Moottorin suunnittelu - ideasta toteutukseen - Samanmielisten turinaa, sana on vapaa. - Illallinen Telegrafen-ravintolassa - Speciaalialennukset Scandic hotellissa. Alle 5 minuutin päässä JPM:ltä JPM on pitänyt dynopäiväänsä jo vuodesta 2004, tää on must kaikille moottoripäille. SCC Crew suosittelee! Lisäinfoa saa osoitteesta info@jpmotorsport.se UPDATE! Dynotus 600SEK.(Normaalisti 1125SEK!) JPM tarjoaa ilmaisen lounaan kaikille!!! Rekisteröi kärrys dynopäiville ennen 29.8. ja kerro seurueesi määrä, niin Johannes tietää varata tarpeeksi ruokaa. Dynotuksen ajan kaikki JPM-tuotteet paikallaolijoille -10 %! Eli jos esim MS230-kannet kiinnostaa, nyt kannaa ostaa! Alueella on kaksi Scandic-hotellia, oikean hotellin nimi on Scandic Hotel Nord. Varauskoodi on JPM011010. Hinnat 550SEK 1hengen huone, 680SEK 2hengen huone, 860SEK kolmen hengen huone. Jos haluat osallistua yhteisillalliselle valitse haluamasi ateria osoitteesta http://www.restaurangtelegrafen.se/grillratter.htm ja meilaa se Johannekselle. Tässä menu ja tapahtumainfo englanniks: Where? JPMotorsport, Granitgatan 7, Helsingborg, Sweden! What? Gates open at 10.00 Dyno session starts approx. 10.30. If you want to take your car on the dyno, please go to www.jpmotorsport.se , click "Sign In". MAX 10 CARS! First come, first serve. After the Dyno session the following activities will take place: - The secrets behind JPM´s Raptor Cams. - Presentation of some all new products! - Engine design - from idea to reality. - Discussion with likeminded enthusiasts. - Dinner at the "Telegrafen" restaurant. Prices TBA! - Special discounts at the Scandic hotel. Under 5 minutes from JPM! Prices TBA! Organized since 2004, this is a must for any engine enthusiast. Comes HIGHLY recommended by SCC Crew! Questions? Please email Johannes at info@jpmotorsport.se UPDATE! Price for dyno testing your car: 600SEK.(Normal price 1125SEK!) JPM provides FREE lunch for everyone!!! Please register your car for dyno testing BEFORE 29th of September! And get this: JPM offers a 10% discount on all JPM products during Dyno Day! If you are thinking of buying a set of MS230's - now is the time to do it! UPDATE II !!! ALL participants must register, just so Johannes can make the right amount of foor for the event. Just drop him an email info@jpmotorsport.se UPDATE III !!! The hotel for the weekend is Scandic Hotel Nord. There´s two Scandic hotels in the area, choose the "Nord" one, not "Horisont". Booking code is JPM011010. Prices are 550SEK for single, 680SEK for double and 860SEK for triple room per night. If you want to join the party dinner in the evening(trust me, you will!), include your selected dish in your email to Johannes. You´ll find the menu here: http://www.restaurangtelegrafen.se/grillratter.htm Excellent food! « Last Edit: August 31, 2010, 17:33:58 PM by JS » Report to moderator Logged Updated! English translation of the menu is as follows: Filét of pork, marinated in herbs. 199,- Filét of Beef, Tournedos style, supreme quality, 200g. 205,- Club Steak, 350g. 205,- Quorn Filéts, garlic marinated. 159,- Filét of Deer, glaced in red wine. 205,- All prices in SEK. -tOmi- Quote Link to comment
Jarmo Lummi Posted September 6, 2010 Share Posted September 6, 2010 Moi Onko joku menossa Suomesta? Tuotteille tarvetta jarmo.lummi@fi.abb.com Quote Link to comment
BRC Posted September 7, 2010 Share Posted September 7, 2010 Ehkä menen-ehkä en, riippuu minkä väristä savua tulee piipusta loppukuussa... Jussi 0400657728 Quote Link to comment
Guest kepajake Posted September 28, 2010 Share Posted September 28, 2010 Jos joku on menossa, niin mahtuisko paluukyydissä mukaan tämmöinen turvakaari: http://cal-look.no/lounge/index.php/topic,13682.0.html Kohtuulliset rahtikulut tietty korvataan. Tietysti jos jollakin Suomessa on myydä vastaava, niin olen kiinnostunut siitäkin. Eikös tuo ole ihan laillinen peli kun hitsaa nuo liitokset kiinni. Quote Link to comment
metake Posted September 28, 2010 Share Posted September 28, 2010 Eikös tuo ole ihan laillinen peli kun hitsaa nuo liitokset kiinni. En tiedä mitä tarkoitat laillisuudella, mutta kadullehan turvakaarelle ei ole juuri mitään vaatimuksia, kunhan ei hirveesti ole tiellä tai haittaa auton käyttöä niin kelpaa, poislukien autot joissa turvakaari on kadulla pakollinen, niille on omat määräykset. FIA määräysten mukaankin saa kaaressa olla pulttiliitoksia sääntökirjan edellyttämällä tavalla. FHRA:n säännöksiä en tiedä. Quote Link to comment
Guest kepajake Posted September 28, 2010 Share Posted September 28, 2010 Laillisella tarkoitin noita FHRA:n sääntöjä. Ne kun ei ole täysin yksiselitteiset. Koska kaaret on niiden mukaan Kuplassa hitsattava kiinni lattiaan voisi ajatella että pulttiliitoksia ei hyväksytä kaarien rakenteissa muutenkaan, vaikka niitä ei säännöissä erikseen kielletäkään. Jos oikein pilkkua viilaa, niin tuo poikittaistuki on ehkä hiukan liian kaukana sivuputkesta. Sääntöjen mukaan kiinnityskohtien etäisyys saa olla max 10 cm. Materiaalivahvuuksia en ole vielä myyjältä saanut. Kaikki muut putket pitää olla 45mm ulkom. ja seinämä 3mm (teräs) tai 2,1mm (kromimoly) paitsi poikittaistuki voi olla 32mm ulkom. ja seinämä 3mm (teräs) tai 1,65mm (kromimoly). Quote Link to comment
BRC Posted October 1, 2010 Share Posted October 1, 2010 Täällä ollaan perillä Sweamamman landiassa, paikalla muutama hassu volkkari ja hörhöjä muualta ulkomailta, Suomea tai savoa täällä ei kuule edes radiosta. Erityiskohtelulla saan oman biilini sisään Johanneksen talliin yöksi ja aamulla sitten katsotaan tuliko matkaan suomiheppoja vai pelkkiä poneja... T: Jussi Ruåtsista Quote Link to comment
Niklas L Posted October 3, 2010 Share Posted October 3, 2010 Raporttia odotellaan! Quote Link to comment
BRC Posted October 4, 2010 Share Posted October 4, 2010 Turbopojat veti vakiotyylisillä kamoilla kasatusta 1.6 kuplan motista vaivaiset 380 hv..., Johanneksen oma 1915cc ruisku-suorasytkä jne 247hv/9700rpm ei myöskään ollut huono. Quote Link to comment
Guest kepajake Posted October 4, 2010 Share Posted October 4, 2010 JPM:n kone laulaa kovaa ja korkealta: http://vw2you.com/download/1915_jpm.avi Quote Link to comment
Guest fgronlun Posted October 4, 2010 Share Posted October 4, 2010 Taitaa tuo 1641 konekoko olla se voimakoko ku puhutaan kunnon tehoista. :D :D Ja näköjään aina juoppoja nuo koneet myös koska vaatii tuon mäskipohjasen litkun että alkaa laulaan. Oliko tuo 390 hk kone tai pyörä teho? Quote Link to comment
Jarmo Lummi Posted October 5, 2010 Share Posted October 5, 2010 Hyvää konetehoa antaneet ja toivottavasti nuo nähdään kovaa ajamassakin. Toivottavasti Jussin salainen uusi mosa toimi ja tuotti woimallista mielihyvää sekä sitä wääntöä jota boxerissa tarvitaan hyvien aikakorttien antajaksi. Quote Link to comment
HSuomi Posted October 6, 2010 Share Posted October 6, 2010 Hienot vehkeet ja sit jakaja hyrrää tossa... =) Quote Link to comment
BRC Posted October 6, 2010 Share Posted October 6, 2010 Jarrutetaan rullilla ja Ilmoittavat aina korjattua konetehoa. Sama peli testattiin myös Suomessa tänään ja tehoero JPM/Tuning world Lohja oli vain 1hv enemmän Ruotsissa. Tosin laulu ei ollut kohdallaan muualla kuin karaokessa Ruotsissa eikä ääni parantunut Suomessakaan, mutta saatiin verrattua lukemat ja taas voidaan virittää lisää... Jussi Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.