vesav Posted October 17, 2010 Share Posted October 17, 2010 Haulla kovasti yritin katsella onko aikaisempaa keskustelua ja jotain asiantiimoilta löysinkin mutta ei oikeen auennut kyseinen operaatio... eli jos joku viisas voisi vääntää rautalangasta miten operaatio toteutetaan... minkä kokoista holkkia ja mitä laakereita tarvitsee tehdä/hankkia jotta saa olkatappiolkaan tuon uudemman jarrulevyn? kiitos! Vesa Quote Link to comment
metake Posted October 17, 2010 Share Posted October 17, 2010 Jos droppiolka kelpaa niin paljon helpommalla pääset kun ostat valmiit olat, joka sopii olkatapilliseen, mutta on tarkoitettu 4-pulttisen jarrulevylle + satulalle. Quote Link to comment
vesav Posted October 17, 2010 Author Share Posted October 17, 2010 itselläni ideana tässä oli välttyä nimenomaan olan vaihdolta koska kupla omaa jo droppiolat eikä napostelisi ruveta vaihtamaan niitä levyjarrumallisiin... Quote Link to comment
Guest Posted October 17, 2010 Share Posted October 17, 2010 Joko käytät rumpujarrullisen laakereita ja sorvaat holkin levyn ja laakerin väliin, tai sitten käytät levyjarrullisen laakereita ja sorvaat holkin olan ja laakerin väliin. Quote Link to comment
metake Posted October 17, 2010 Share Posted October 17, 2010 Ja sitten ratkaiset vielä miten kiinnität jarrusatulan, mutta siihen taitaa saada valmiita adaptereita? Quote Link to comment
aki Posted October 18, 2010 Share Posted October 18, 2010 Tai sitten sorvaat/sorvautat levyn laakeripesät ja haet laakerikaupasta sopivat laakerit, holkkeja ei silloin tarvita. Ne satulan kiinnikkeet joutuu myös teettämään/tekemään. Näillä droppiolkien hinnoilla kaupan ratkaisu varmaankin tulee halvemmaksi jos ei itse pysty tarvittavia koneistuksia tekemään. Aki Joko käytät rumpujarrullisen laakereita ja sorvaat holkin levyn ja laakerin väliin, tai sitten käytät levyjarrullisen laakereita ja sorvaat holkin olan ja laakerin väliin. Quote Link to comment
-Puide- Posted October 18, 2010 Share Posted October 18, 2010 Tuota itse kokeilleena toivotan onnea... itse ostin lopulta sellaiset dropit joilla toi oli "bolt on"... =) Suosittelen tätä jälkimmäistä vaihtoehtoa... =) -Puide- Quote Link to comment
Essi Posted October 18, 2010 Share Posted October 18, 2010 itselläni ideana tässä oli välttyä nimenomaan olan vaihdolta koska kupla omaa jo droppiolat eikä napostelisi ruveta vaihtamaan niitä levyjarrumallisiin... Mulla olis ylimääräisenä täysin käyttämättömät CB:n olkatappi/levyjarru -droppiolat. Voin vaihtaa ne päikseen sun olkatappi/rumpujarru -droppiolkiin, jos haluat. Ne sopis paremmin mun suunnitelmiin... Quote Link to comment
Recommended Posts